Sport1 Banner

עם מחווה מיוחדת מיוסי בניון: הסיפור ההרואי של אוהד ליברפול שנרצח בביתו

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים | מגד גוזני

זוגתו של נטע אפשטיין ז"ל, אוהד מושבע של מועדון הפאר האנגלי, תכננה להפתיע אותו עם מתנה שהוא לעולם לא ישכח. הסיפור המצמרר שנגע במדינה שלמה לא פסח גם על אגדת העבר, שהחליט לעשות מעשה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אלפי בני אדם הגיעו אתמול (שלישי) לבית העלמין בקיבוץ עינת ללוות בדרכו האחרונה את נטע אפשטיין, בן 22 מקיבוץ כפר עזה. אפשטיין התגורר בקיבוץ עם בת זוגו אירן שביט. השניים נכנסו לממ"ד כשהחלה המתקפה האכזרית של חמאס, אך המחבלים חדרו לדירה שלהם והצליחו לפתוח את הממ"ד. הם השליכו רימון לתוך הממ"ד ונטע הקריב את חייו עבור בת הזוג שלו- הוא נשכב על הרימון וכך הציל את חייה של אירן.

הסיפור ההירואי של נטע שהציל את אהובתו נגע במדינה שלמה והצטרף לאלפי סיפורי גבורה שמעולם לא חשבנו שנשמע. אירן התראיינה ל'כאן' וסיפרה שבאותה השבת, קצת אחרי שסבתו נרצחה, היא שאלה אותו אם ירצה שתגלה לו מה היא קנתה לו ליום ההולדת שלו ולעודד אותו והוא סירב לגלות כי רצה להיות מופתע. "תספרי לי מחר. אני יודע כמה חשוב לך שאני אהיה מופתע, אל תדאגי אנחנו נחווה את זה". אמר לה נטע זמן קצר לפני שנרצח גם הוא.

היא לעולם לא תזכה לראות את הפרצוף שלו כשהוא מגלה שהיא קנתה לו כרטיסים לשורה הראשונה למשחק של ליברפול: "רק מדמיינת את הפרצוף כשהוא מגלה שהוא טס לליברפול", סיפרה אירן ונחנקה מהדמעות. המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון, שנחשב לליגיונר עם הקריירה המרשימה ביותר בפרמיירליג ולו עבר עשיר במייטי רדס, תייג את מועדון הפאר ושיתף את הסיפור של נטע הגיבור שהציל את זוגתו.

הסטורי של יוסי בניון | צילום: אינסטגרם
עוד באותו נושא: יוסי בניון, ליברפול'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי