אשת הכדורגלן הישראלי יצאה על סרג'י רוברטו ו"חשפה" למה הוא שותק‎

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | fotopress / Contributor

בזמן שכדורגלנים מפורסמים כמו מוחמד סלאח מתייצבים לצד הפלסטינים, אודין סאסי מצפה מבעלה של קורל סימנוביץ' לסייע בהסברה: "מפחד על התחת והפרנסה שלו, שיישאר בברצלונה ולא יבוא"

(גודל טקסט)

בזמן שמוחמד סלאח וספורטאים מפורסמים נוספים מביעים את עמדתם בנוגע למלחמת חרבות הברזל, סרג'י רוברטו עדיין שותק. קורל סימנוביץ', אשתו של שחקן ברצלונה, משתדלת לקחת חלק פעיל בהסברה הישראלית ומשתפת אצלה בסטורי מידי יום פוסטים וסרטוים על הטבח הנוראי, אבל הכדורגלן הספרדי לו למעלה משמונה מיליון עוקבים באינסטגרם, עדיין לא אמר מילה.

הסטורי שהעלתה אודין | מסך, אינסטגרם

לאור העובדה שישראל היא הבית השני שלו, יש כאלה שלא אהבו את השתיקה של רוברטו. אודין סאסי, אשתו של שחקן מכבי נתניה לירן רוטמן, החליטה להביע את דעתה בנושא וכתבה: "לא, זה לא הגיוני! בזמן שכל הכדורגלנים בעולם יוצאים נגדנו, הוא בוחר לשתוק. במקום להעלות את ההסברה הישראלית, הוא יושב בשקט ומפחד על התחת ועל הפרנסה שלו. אתה אכזבה גדולה, תישאר בברצלונה ואל תבוא לפה".

אשת הכדורגלן אף תייגה את שחקן ברצלונה כדי שלא יפספס והוסיפה אימוג'ים מקיאים המלווים את מילותיה הקשות. 

שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו מאוכזב | רויטרס

"אף אחד לא ימנע ממני להגיד את מה שאני חושבת – לי חשובה ההסברה הישראלית בעולם, במיוחד כשכולם נגדנו ובמיוחד מאנשים שמצפים מהם", הבהירה אודין בסטורי נוסף המתייחס לדברים שהפנתה כלפי בעלה של קורל.

הציפיות הנובעות ממנו מגיעות גם בעקבות ההתייחסות של טיבו קורטואה, שוערה של ריאל מדריד הנשוי לדוגמנית הישראלית מישל גרציג, שכתב כבר ביום השלישי ללחימה: "שולח אהבה ותמיכה למשפחה והחברים שלי בישראל ואני מקווה שהסיוט הזה יסתיים בקרוב".

האם נשמע את דעתו של סרג'י בקרוב? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי