אשת הליגיונר הותקפה: "הגרמנים לא היו צריכים לאפשר לכם להתרבות"‎

play
שירה מורג | מסך, אינסטגרם
כדורגלן העבר אחמד מידו פונה לצופים ותוקף את ישראל והקבוצות באירופה 01:49

בזמן ששירה משתתפת במאמץ ההסברה ומבהירה שצה"ל לא תקף את בית החולים בעזה, עוקב פרו פלסטיני התבטא בצורה מזעזעת והיא לא נשארה חייבת

(גודל טקסט)

שירה מורג-גלזר משתתפת גם היא בהסברה הישראלית בפני 100 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. אשתו של שוער נבחרת ישראל והכוכב האדום בלגרד משתפת תכנים לטובת מדינת ישראל, שנלחמת בארגון הטרור חמאס אחרי מתקפת הפתע הרצחנית בדרום. בין התמונות של החטופים שהיא משתפת, הסרטונים שמציגים את הזוועות והשקרים שמפיץ ארגון הטרור, שירה קיבלה תגובה מזעזעת. 

צילום המסך ששיתפה שירה | מסך, אינסטגרם

אשת הכדורגלן פירסמה את השקר של חמאס שהאשים את ישראל בהפצצה של בית חולים בעזה ובהריגתם של 500 אזרחים, דבר שכבר הוכח כלא נכון. שירה שיתפה את הידיעה, וכתבה: "עכשיו הם גם הורגים את האנשים שלהם ומשקרים לגבי זה". עוקב פרו פלסטינאי שלח לה כתגובה הודעה נוראית: "הגרמנים לא היו צריכים לתת לכם להתרבות, שקרנים. כל** פאתטית". 

שירה לא נשארה חייבת, שיתפה את ההודעה שקיבלה כדי שכולם יראו וכתבה: "בכנות, אין לי מילים. אין לי מושג איך אנשים יכולים לתמוך בדבר כזה" והוסיפה אימוג'ים הממחישים את הבחילה שהרגישה כשקראה את המילים המגעילות של אותו עוקב.

ובזמן שכולם רק מחפשים איך לתרום במהלך התקופה הקשה, שירה שהיא בעלת מותג האופנה ווג & שנסון ושותפתה גל אוחיון קיימו מפגש עם תושבות הדרום בכיכר ותרמו בגדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי