ערן זהבי והתמונה שריגשה את אוואט: "הוכחה להיותנו עם הנצח" ‎

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום

לאחר שאיבד את כל משפחתו בטבח חסר הרחמים בנחל עוז, אריאל בן ה-13 זכה לרגע קצר של נחת כאשר כוכב מכבי תל אביב הגיע לבקרו. שחקן העבר המפורסם התרשם מכך עמוקות ושיבח את החלוץ ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)

הוא איבד את הוריו ואחיו שנרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים, יניב, יסמין, תכלת וקשת זוהר הי"ד, נרצחו בנחל עוז. אתמול (רביעי) אריאל זוהר ששרד את התופת הנוראה ריגש מדינה שלמה כשקבר את משפחתו וכולנו בכינו יחד איתו. בעוד כחודשיים יחגוג את בר המצווה שלו ובמקום לקרוא בתורה, קרא קדיש על הקרובים לו מכל. הילד המתוק שריסק את הלבבות של כולנו, הצליח לחייך לפחות לזמן קצר כשפגש את שחקן הכדורגל האהוב עליו, ערן זהבי. 

בימים הקרובים יעבור אריאל הצעיר להתגורר בראשון לציון אצל דודו ודודתו שגרים בקרבה לסבו וסבתו. זהבי הצליח להוציא "חיוך ורגע אחד של שפיות מהילד שחרב עליו כל עולמו", כפי שכתב לו אחד מחבריו ושיתף את התמונה המרגשת בסטורי. שוער העבר דודו אוואט כל כך התרגש שהקדיש לכוכבה של מכבי תל אביב מסר חזק: "ההירתמות של רוב שחקני הכדורגל, כדורסל, ספורטאים אולימפיים, סטנדאפיסטים, זמרים ואמני ישראל לשמח ולחזק נפגעים בזמן המלחמה לא פחות ממדהימה".

"אבל התמונה הזו שערן זהבי מצליח להעלות חיוך על פניו של אריאל, הילד שכל המדינה אתמול התאבלה יחד איתו, זו הוכחה לכוח של החיים, להיותנו עם הנצח", הפציר אוואט בפני אלפי העוקבים שלו באינסטגרם. העובדה שהכדורגלן הצליח לגרום לילד שאיבד את כל משפחתו לחייך, נגעה בלבבות של כולנו וכפי שהמשיך אוואט להסביר: "אם אריאל מצליח להעלות חיוך קטן, אז כולנו חייבים להמשיך לחיות את החיים פה בכל הכוח. אין לנו שום אפשרות לוותר, אנחנו פה יחד בשביל עוד חיוכים כאלה של אריאל". 

הסטורי של דודו אוואט | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי