Sport1 Banner

אייל גולן התייחס לשתיקת שחקני המגזר וחשף איפה "מתחילה הבעיה"

play
אייל גולן | באדיבות HOT
פדרו גלבאן במסר לעם ישראל בזמן המלחמה 01:38

הזמר שמשחק בבאר יעקב מליגה ג' דיבר בתוכניותו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס לסוגיית הכדורגלנים שלא גינו את הטבח: "זה מתחיל במקום שלא שרים את ההמנון". וגם: תמונת הניצחון והשיר החדש

(גודל טקסט)

אייל גולן התייחס לשתיקה של חלק מהשחקנים במגזר הערבי בנוגע לטבח שביצע ארגון הטרור חמאס בעוטף עזה לפני כשבועיים. הזמר המצליח, שמשחק במדי באר יעקב מליגה ג' וידוע כחובב כדורגל מושבע, עלה לשידור בתוכנית של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והביע את עמדתו בנושא.

גולן סיפר על המצב במדינה: "ימים שלא ידענו מעולם. אתה תופס אותי בין ניחום אבלים אחד לניחום אבלים אחר, ואני עומד פה בחוץ בשביל לדבר איתך. הנפש, קשה להכיל. מה שהחיילים שלנו עוברים, אנחנו זה כלום ושום דבר, רק לבוא ולחזק את האנשים, זה הצו 8 שלנו. הסיפורים שאתה שומע ממקור ראשון, אני לפני שבוע מחקתי את האינסטגרם ואת הטיק טוק שלי, השארתי את זה לאנשי הצוות שהם יטפלו והם יעשו, אני לא יכול לראות את זה. הפגיעה בנפש היא מאוד מאוד קשה".

גולן הוסיף: "תמונת הניצחון שלנו צריכה להיות שמאחרון אנשי החמאס ועד הראש, כולם מתים. לא פצועים ולא אזוקים, מתים, אחד אחד – כולם. יש שם חיידק לא פחות קטן שזה הג'יהאד האסלאמי – לנקות הכל. אנחנו צריכים לתת לאנשים שלנו במדינה שלנו לחיות כמו שצריך. אנחנו כל הזמן מסבב לסבב, זה לא יכול להיות. אני מבקר פצועים בבתי חולים ושומע את הסיפורים. בואנ'ה, כל אחד פה זה סרט הוליוודי באורך מלא על בן אדם אחד. המראות שהם ראו, יהיה פה עוד הרבה טיפול אחרי זה. אני שומע את הסיפורים שלהם. אתה רואה חייל פצוע וירוי והוא אומר לך 'אנחנו ננצח', הוא מחזק אותי ולא אני אותו".

על השתיקה של השחקנים מהמגזר, שחלקם לא גינו את הטבח: "אני מסכים עם כל מילה. אני חושב שזה מתחיל במקום שלא שרים את ההמנון. אנחנו מדינה אחת ואם אתה משחק ומייצג את הדגל שלי ונמצא בנבחרת ישראל, קודם כל תשיר את ההמנון ואחר כך כל הדברים האחרים. שמעתי שגינית את הדבר הזה וגם אני מגנה".

על השיר החדש שלו: "כל ההכנסות ממנו יתרמו למען עמותת ער"ן. רציתי לעשות משהו חדש שירים את המורל וידבר על אחדות. אני רואה את הנתניה והאהבה של העם הזה, את מה שהם נותנים לחיילים ולכולם, זה לא קיים באף מקום בעולם. הוצאתי שיר בדיוק על זה, שאף אחד לא יכול עלינו כשאנחנו מאוחדים".

עוד באותו נושא: אייל גולן, יניב קטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי