היללו את הטבח במסיבת הטבע, שוחררו וגרמו לסערה גדולה בליגת העל

play
שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה | אריאל שלום
דניאל פרץ כמעט דמע, האוהדים הציגו מחווה יפה ובאיירן ניצחה 1:3 את מיינץ 02:13

שני עובדים הביעו תמיכה בזוועה של ארגון הטרור חמאס, אך הבקשה להאריך את מעצרם נדחתה כי מדובר ב"עבירת ביטוי". שי זהבי, דולב חזיזה, אלון תורג'מן ודובב גבאי זעמו: "כנראה שאנחנו לא לומדים"

(גודל טקסט)

שופטת בית משפט השלום בירושלים ג'ויה סקפה שפירא, דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של שני עובדי תחנת דלק מנטה בגבעת זאב, שנעצרו בחשד שהיללו את הטבח במסיבת הטבע בדרום באוזני לקוחות ושרו "נובה נובה אכבר נובה".

לטענת השופטת, מדובר ב"עבירת ביטוי", כך דווח על ידי שלומי הלר, שציין כי המקום נסגר לשבעה ימים, ידיעה שעוררה זעם גדול וסערה לא קטנה בקרב שלל שחקני כדורגל.

הסטורי שהעלתה שי זהבי | מסך, אינסטגרם

"כנראה שאנחנו לא באמת לומדים. כל התבטאות נגד מדינת ישראל, כל התבטאות בעד הטרור – דינה מאסר. לא רוצה להגיד יותר גרוע", כך כתבה שי זהבי על גבי הפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. רבים הסכימו עם אשתו של ערן זהבי, כמו שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה שהגיב במילה אחת על החלטתה של השופטת וכתב: "עצוב". אורי דהן שחקנה של בית"ר ירושלים מתח ביקורת נוקבת וקבע: "בדיחה, ביחד איתם לכלא".

הפרטים המלאים מהפרשה, כפי שצייץ שלומי הלר

גם חגי גולדנברג, שחקנה של הפועל נוף הגליל, הסכים עם דהן וכתב "אותה לכלא". דובב גבאי כתב בדיוק כמוהו אותו הדבר ואילו אלון תורג'מן מהפועל באר שבע לא הופתע ותהה: "מה חדש?".

מי שהייתה מאד נחרצת בדעתה היא פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד בוזגלו, שכל כך כעסה על ההחלטה והחליטה לכתוב: "זאת שופטת בישראל. לא בשעת מלחמה מתוקה, כשנרצחו, נאנסו, נשרפו ונחטפו – יא חוצפנית עם לב מאבן. שופטת שמשחררת תומכי טרור". 

השמשה שנופצה באותה חנות | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי