באמצע הלילה, עם דמעות בעיניים: החשיפה הדרמטית של שונית חמד

play
שונית חמד | מסך, אינסטגרם
עם דגלי ישראל ביציע: טוטנהאם ניצחה 0:2 את פולהאם ועלתה לפסגה 01:52

אשתו של תומר חמד שיתפה סרטון מרגש, בו סיפרה כי החליטו לעזוב: "רציתי להציל את הבנות מהזוועות. עדין לא מאמינה שהחלטתי לעזוב את המדינה שכל כך חיכינו לחזור אליה אחרי 12 שנים בגולה". צפו

(גודל טקסט)

עם דמעות בעיניים, ב-2:00 לפנות בוקר, שונית חמד חשפה בפני העוקבים שלה באינסטגרם כי המשפחה החליטה לעזוב את ישראל בעיצומה של מלחמת חרבות הברזל. "אני עדיין לא מאמינה", כתבה אשתו של תומר חמד, חלוץ הפועל באר שבע, שהסבירה בסרטון שפירסמה מה עובר עליה.

צפו בווידאו שפירסמה שונית

לצד הסרטון, שונית כתבה: "אחרי שחוויתי את הרגעים הכי מפחידים בחיי, עם מזוודה שהשכנה ארזה לי, לקחתי את הבנות מהבית שלנו בדרום המדינה וטסנו אל הלא נודע. הבנות גדלו כל חייהן בחול ולא מכירות טילים, יירוטים ואזעקות וכל מה שרציתי זה להציל אותן מהזוועות.

שונית חמד | מסך, אינסטגרם

"אני עדין לא מאמינה שהחלטתי לעזוב את המדינה שלנו שכל כך חיכינו לחזור אליה אחרי 12 שנים בגולה. עוקבים יקרים שלי אני משתפת אתכם כי אני בטוחה שאותה מחשבה עברה בראש של יותר מחצי מדינה. אני רוצה שתדעו שאני עדין לא ישנה. נהג המונית, שליח הוולט ואפילו השכנה ממול נראת חשודה. עם חופשי ניהיה אך ורק בארצנו, ארץ ציון וירושלים. הלב שלי מדמם עם משפחות הנרצחים ואני מתפללת לשובם של החטופים", סיכמה שונית הנרגש את הדברים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי