דולב חזיזה "מתבייש" וכועס: "מה דפוק פה? לגרש מהמדינה"

play
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה לפני רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
זלקה והלוחמים ארגנו לשכטר תרגיל: "סערה בממלכה" יוצאת לשטח 05:52

קשר מכבי חיפה ונבחרת ישראל לא אהב את ההחלטה לשחרר את השחקנית מאיסה עבד אלהאדי למעצר בית. רועי גורדנה הפנה אצבע מאשימה אל עבר השופט: "אני כבר הרמתי ידיים, אותי ניצחתם"

(גודל טקסט)

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי תשוחרר למעצר בית, בניגוד להחלטת בית משפט השלום בטבריה. בכך קיבל בית המשפט המחוזי בנצרת את הערר שהגישה עבד אלהאדי להאריך את מעצרה עד 26 באוקטובר. מעצר הבית יימשך עד ה-29 בחודש, ובמהלך הזמן הזה ייאסר עליה להתחבר לרשתות חברתיות. בהחלטתו כתב השופט כי הפוסטים שפירסמה אכן בוטים וקשים ויש בהם כדי לעורר רגשות זעם ואכזבה, אך ספק אם יש בהם עבירה פלילית. עוד כתב בהחלטתו כי הוא לא מקבל את הטענה שהיא יכולה לשבש את החקירה אם תהיה במעצר בית, כפי שנטען על ידי המשטרה. היום ככל הנראה תוגש הצהרת תובע ולפיה בכוונת המדינה להגיש נגד עבד אלהאדי כתב אישום.

מי שממש לא אהב את ההחלטה הזו הוא שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל, דולב חזיזה, שכתב בכעס בעמוד האינסטגרם שלו: "מתבייש בכל מי שקשור לזה. המדינה שלנו הכי חשובה לנו בעולם – מי שתומך בטרור ובחמאס, שהעלה סטורים שהוא מבסוט ממה שקרה ביום שבת הארור, פשוט לגרש אותו מהמדינה. מה דפוק במדינה הזאת?". גם רועי גורדנה התייחס לנושא ובעיקר לכך שהשופט ששחרר אותה הוא ערפאת טאהא. "ערפאת שחרר. אני כבר הרדמתי ידיים, אותי ניצחתם", כתב קשר הפועל באר שבע בתסכול.

הסטורי שהעלה דולב חזיזה | מסך, אינסטגרם
הסטורי שהעלה רועי גורדנה | מסך, אינסטגרם

כזכור, ביום שלישי הודיעה המשטרה כי שוטרי מחוז צפון עצרו שחקנית ומשפיענית רשת תושבת העיר נצרת, בחשד לגילויי שבח ודברי שנאה והסתה. בערב שלפני כן פרסם השחקן עופר שכטר פוסט באינסטגרם ובו זעם על עבד אלהאדי, שכיכבה לצדו בסדרה "מתים לרגע". שכטר הציג צילומי מסך מסטוריז שפרסמה עבד אלהאדי, ובהם רואים את צילומי מחבלי חמאס בעודם חוטפים קשישה, פורצים את הגדר וכן הלאה. שכטר כתב לאלהאדי: "מתבייש בך! תתביישי לך! גרה בנצרת משחקת בסדרות וסרטים שלנו, איתנו, ואז תוקעת לנו סכין בגב".

מהוט נמסר: "החברה מגנה בתוקף את דבריה המבחילים ותמיכתה בארגון טרור של חיות אדם שטבח בנשים, גברים, קשישים וילדים חפים מפשע. הוט מודיעה כי השחקנית לא תשתתף בשום הפקה של החברה בעתיד, ומצפים מכל גופי ההפקה והשידור לנהוג כמונו. החברה הסירה את התוכן בהשתתפות השחקנית משירות ה-VOD".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי