שונית חמד תחת מתקפה: "מוזמנת לא לחזור". תומר חמד יצא להגנתה

play
תומר ושונית חמד | אינסטגרם
זלקה והלוחמים ארגנו לשכטר תרגיל: "סערה בממלכה" יוצאת לשטח 05:52

העוקבות של אשתו של חלוץ הפועל באר שבע לא אהבו את העובדה שעזבה את ישראל בעיצומה של המלחמה: "זה הזמן להיכנס מתחת לאלונקה. תחזרו שוב אחרי שאנשים ימותו ויעשו עבורכם את העבודה?"

(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה כי עזבה את ישראל עם הבנות שלה בעיצומה של מלחמת "חרבות הברזל", שונית חמד הותקפה בחריפות על ידי עוקבים ועוקבות רבים שהתאכזבו מהמהלך ותהו כיצד היא מסוגלת לעשות את זה.

"עכשיו לעזוב את המדינה? ממש לא. התושבים הם אלה שמחזיקים את המדינה הזאת והופכים אותה למה שהיא, טובה ויפה. אנחנו נעשה הכל מכאן, מארץ ישראל, כדי לחזק את ההסברה. הילדים שלי יודעים שעכשיו מלחמה, ושאבא יצא להגן עליהם. הם יודעים שיש לנו את הצבא הכי חזק בעולם ושאנחנו ננצח", כתבה אחת העוקבות שעוד הייתה עדינה בדבריה, בזמן שאחרים קראו לשונית "לא לחזור" והסירו ממנה עוקב.

עוקבת אחרת הוסיפה: "אני מקווה שתמחקי את הפוסט הפתטי הזה. אני שוקלת את המילים שלי כרגע, אבל הפוסט שלך לא מותיר לי ברירה. אנשים נרצחו, איבדו את הבתים והמשפחות – הבכי שלך פשוט מביך. ללכת בשביל הביטחון שלך בזמן שכולם פה נלחמים על המדינה ואז לחזור כשיירגע, זו צביעות. לפחות אל תבכי ותעלי את זה בזמן שאנחנו בוכים על החטופים שלנו. פוסט נוראי, תמחקי אותו כמה שיותר מהר".

הווידאו שעורר זעם

"לבכות בסטורי ולהגיד כמה חיכית לחזור לישראל זאת צביעות. בקלות יכולתי להזמין טיסה ודירה ולברוח, זה החלק הקל, אבל אנחנו נשארים בארץ לעבוד, לשלם מיסים ולתרום מעצמנו לטובת אחרים שזקוקים לעזרה. החיים הם לא קוד קופון", כתבה עוקבת נוספת שממש לא התחברה לצעד של שונית.

עוקבת אחרת הוסיפה: "כשהכל טוב ויפה חזרתם, ועכשיו אתם בורחים? תחזרו שוב אחרי שאנשים ימותו ויעשו עבורכם את העבודה השחורה? מי שברח ברגע האמת מוזמן לא לחזור. זה הזמן להיכנס מתחת לאלונקה ולא הזמן לברוח".

עוקבת אחרת כתבה: "חבל שלא למדת ממירן בוזגלו. הילדים שלה חווים אזעקות על בסיס יומי ומה היא עושה? עוזבת את הארץ? לא, היא לוקחת אותם להתנדבויות, מכינה איתם אוכל לחיילים ומשלבת חינוך למופת יחד עם אהבת הארץ".

שונית חמד | מסך, אינסטגרם

מי שיצא להגנת שונית הוא בעלה, חלוץ הפועל באר שבע תומר חמד, שכתב: "אהבת חיי. את תמיד שמה את הילדות והמשפחה לפני הכל ונלחמת כמו לביאה נגד כל הקשיים – בשבילנו ולא בשבילך. אני אוהב אותך, גאה בך ומודה לאל שיש לי ולילדות אותך. אתן הכל בשבילי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי