אגדת העבר חשף: אשתי השחקנית חולה בסרטן

| אתר רשמי, צילום מסך

פיט סמפראס גילה שאשתו ברידג'ט, 50, חולה בסרטן השחלות ועוברת טיפולים: "קשה לראות מישהי שאתה אוהב עוברת אתגר כזה"

(גודל טקסט)
פיט סמפראס ואשתו ברידג'ט
| אימג'בנק GettyImages

אגדת הטניס פיט סמפראס חשף שאשתו ברידג'ט, 50, חולה בסרטן השחלות. בהצהרה ששותפה גם על ידי ה-ATP, האמריקאי שזכה ב-14 תארי גרנד סלאם הודיע: "כפי שרובכם יודעים, אני אדם די שקט ופרטי. עם זאת, השנה האחרונה הייתה תקופה מאתגרת במיוחד עבור משפחתי והחלטתי לשתף במה שקורה. בדצמבר האחרון, אשתי, ברידג'ט, אובחנה כחולה בסרטן השחלות. מאז היא עברה ניתוח, עברה טיפול כימותרפי וממשיכה בטיפולים.

"קשה לראות מישהו שאתה אוהב עובר אתגר כזה. עם זאת, לראות את הבנים שלנו מתמודדים ותומכים כל כך חזקים בי ובברידג'ט, זה היה מדהים. ברידג'ט ממשיכה להיות אמא ואישה מדהימה לאורך כל התקופה, ברמה מעוררת השראה".

צילום מתוך הסרט "בילי מדיסון"
| אתר רשמי, צילום מסך

סמפראס, 52, נשואה לברידג'ט ווילסון, שחקנית לשעבר, זמרת ודוגמנית, מאז שנת 2000. יש להם שני ילדים משותפים – כריסטיאן בן 20 וריאן בן 18. היא ילידת גולד ביץ', אורגון, והוכתרה למיס Teen USA עוד ב-1990 – בגיל 17 בלבד. פריצת הדרך שלה הגיעה בתחילת שנות ה-90, כששיחקה באופרת הסבון "סנטה ברברה". הופעת הבכורה שלה בקולנוע הגיעה כאשר לוהקה לתפקיד בתו של ארנולד שוורצנגר בסרט "גיבור הפעולה האחרון", בעוד התפקיד הראשי הראשון שלה היה בסרט "בילי מדיסון" (1995) עם אדם סנדלר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי