אקס נבחרת ישראל קורא לממשלה להתעורר: "תאמצו את יוסף חדאד"

play
יוסף חדאד | שני פרומקין
פשיטה לעומק האויב: טנקים של צה"ל בתוך רצועת עזה, 28 באוקטובר 2023 00:14

שוער העבר דודו אוואט לא מבין כיצד המדינה לא נעזרת בשירותיו של חדאד, שפועל למען ההסברה הישראלית וזוכה לאהדה גדולה בקרב הציבור: "המדינה זכתה בו. לא מספיק להיות צודק, צריך להיות חזק"

(גודל טקסט)

מאמצי ההסברה של ישראל במלחמת "חרבות הברזל" נמשכים, כאשר מי שמצליח לייצר אפקט הסברתי הוא יוסף חדאד, שזוכה לפופולריות גדולה בקרב הספורט הישראלי בפרט והציבור בכלל. העבודה של חדאד עד כדי כך מרשימה ואפקטיבית, שרבים דורשים למנות אותו לשר ההסברה.

דודו אוואט, שוער נבחרת ישראל בעבר, שגייס כספים רבים לתושבי העוטף ותרם בעצמו, כתב: "בשעה שישראל מתמודדת עם אירוע בסדר גודל יוצא דופן, אין שום דמות עוצמתית בממשלה שמרכזת את פעילות ההסברה. הגורם היחיד שעובר בזירה הזאת הוא דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי.

הסטורי שהעלה דודו אוואט | מסך, אינסטגרם

"מדינת ישראל זכתה בשנים האחרונות ביוסף חדאד, שמייצר סרטונים מטעם עצמו, נלחם ועושה עבודת קודש אל מול הפייק והרשע בעולם. איך שום גורם מטעם המדינה לא מאמץ אותו ואת חבריו לחמ"ל ההסברה, ונותן להם מאשבים, משרד, תקציב, וכל מה שצריך כדי להילחם באויבים האכזריים לא פחות ברשתות? עדיין לא מאוחר. ממשלת ישראל, תתעורי ומהר. לא מספיק להיות צודק, צריך להיות חזק", הבהיר אוואט.

חדאד עצמו אמרו לאחרונה בריאיון שהעניק לאיריס קול ב-103FM: "אני לא הסיפור פה. מבחינתי אני ממשיך להילחם על המדינה שלי ולהסביר את המציאות שאנחנו נמצאים בה", הודה חדאד על התמיכה והאהבה שהוא מקבל מכלל החברה הישראלית. "כולי תקווה שיעשו איזשהו שינוי בהסברה וידאגו שיקרה משהו כי אנחנו במצב לא טוב. כמובן שמבחינתי, אם וכאשר המדינה תקרא לי לדגל, נראה לכם שאני אחשוב פעמיים? אנחנו נמצאים במצב מאוד קריטי בכל הקשור להסברה הישראלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי