חיים רביבו נגד ה"זבלים": "אני מחכה". מנשה זלקה: "כל כלב מגיע יומו"

play
מנשה זלקה | ספורט 1
זלקה והלוחמים ארגנו לשכטר תרגיל: "סערה בממלכה" יוצאת לשטח 05:52

כדורגלן העבר הביע שביעות רצון ממעצר תומכת הטרור עהד תמימי, אך הבהיר: "יש כמה ישראלים שגם אותם צריך לעצור על התבטאויות דומות". גורדנה: "שטן בדיוק כמו אותם מחבלים שאנסו, רצחו וחטפו"

(גודל טקסט)

הפעילה הפלסטינית ותומכת הטרור עהד תמימי נעצרה הלילה (שני), זאת לאחר שלפני כשבוע פרסמה פוסט מסית ברשתות החברתיות בו עודדה לרצוח מתנחלים ביהודה ושומרון. "מחכים לכם בכל ערי הגדה מחברון ועד ג'נין – אנחנו נשחוט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה", כתבה תמימי ברשתות החברתיות ביום שלישי האחרון, "נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולת שלכם. יאללה קדימה אנחנו מחכים לכם".

בכדורגל הישראלי לא נשארו אדישים לבשורה, כשכדורגלן העבר חיים רביבו כתב באינסטגרם: "בשעה טובה. הריסת בית ולכלא. לצערי יש כמה ישראלים זבל שגם אותם צריך לעצור על התבטאויות דומות. אני מחכה".

הסטורי של חיים רביבו | מסך, אינסטגרם

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה שכידוע נמצא בימים אלה בשירות מילואים בצפון, העלה לסטורי את התמונה מרגע המעצר של תמימי וסיכם בארבע מילים: "כל כלב מגיע יומו". מירן בוזגלו, אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, בירכה גם היא על המעצר: "דוחה. זה בוקר טוב. מפה ישר לעזה בבקשה".

הסטורי של מנשה זלקה | מסך, אינסטגרם

רועי גורדנה מהפועל באר שבע ממשיך להיות פעיל מאוד, והבוקר הוא כתב באינסטגרם: "'לוחמת חופש'. מביך אותי השמות שקוראים למחבלים. שטן בדיוק כמו אותם מחבלים שאנסו, טבחו, רצחו וחטפו אותנו. בעזרת השם שאת וכל מי שכמותך ימות בכלא מוות קשה, לפחות כמו שבני עמנו חוו".

הסטורי של רועי גורדנה | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי