פרשה מספורט, הורידה את הבגדים ועקצה: "זה עשה אותי עשירה"

פייג' ואנזאנט | מסך, אינסטגרם

אחרי שהפכה מלוחמת UFC לכוכבת אונליפאנס, פייג' ואנזאנט ענתה ל"שונאים": "אחד עשה אותי מפורסמת, השני עשה אותי עשירה", לצד סרטון שבו היא כמעט לא לובשת כלום ובהמשך היא מדממת בזירה

(גודל טקסט)

פייג' ואנזאנט לא מפסיקה לספוג ביקורת. בת ה-29 עשתה הסבה מקצוע, כשהפכה מלוחמת UFC מפורסמת לדוגמנית מצליחה באתרים למבוגרים בלבד. כעת, אחרי שחטפה לא מעט אש בשנים האחרונות, היא ענתה ל"שונאים" הרבים בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם המשגשג שלה.

"אחד עשה אותי עשירה (אונליפאנס), השני עשה אותי מפורסמת (UFC). הייטרים (שונאים), תמשיכו לכתוב שטויות בתגובות", כתבה ואנזאנט לצד סרטון בו היא יושבת בתנוחה מינית מאוד ובהמשך מתחלפת התמונה לתיעוד שלה בזירת ה-UFC כשהפרצוף שלה מכוסה בדם.

אנזאנט לא הצליחה לממש את הפוטנציאל שלה בעולם הלחימה והיא הראשונה להודות בכך. עם זאת, היא התפרנסה בצורה טובה והיא אחת הדמויות המוכרות ביותר של עולם הלחימה הנשי. יש לציין כי קריירת "המבוגרים בלבד" שלה משגשגת הרבה יותר מאשר זו כלוחמת ומצליחה למכור המון תוכן, למרות שהכריזמה שלה זיכתה אותה בשלל מעריצים לאורך התקופה שלה ב-UFC.

ואנזאנט נחשבה לאחת הלוחמות הסקסיות בעולם אומנויות הלחימה, וזו כנראה אחת הסיבות שיש לה מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. ואנזאנט, שזכתה בעבר לכינוי "הלוחמת הכי סקסית ב-UFC", טענה לא פעם שהרוויחה יותר כסף מפרסומות באינסטגרם מאשר לכל אורך הקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי