תחזיקו חזק: "ליאו מסי מאוהב באישה שהיא לא אנטונלה"

אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

בארגנטינה טוענים שהפרעוש מסתכל אליה בצורה רומנטית, מחייך כל פעם שהוא רואה אותה וברשתות כבר מדביקים להם רומן סוער. העיתונאית מיהרה להכחיש והסבירה: "השמועות? רק בגלל שאני אישה"

(גודל טקסט)

מסי מככב בימים האחרונים במדי הרכילות בארגנטינה. במולדתו של "הפרעוש" טוענים שלאחר שזכה בכדור הזהב השמיני בקריירה המפוארת שלו, הוא הסתכל בצורה רומנטית על העיתונאית סופיה מרטינס ולא הפסיק לחייך לכיוונה. בתקשורת המקומית הרחיקו לכת כשטענו: "ליאו מאוהב באישה שהיא לא אנטונלה". כזכור, הארגנטינאית קיימה ריאיון יוצא דופן עם אלוף העולם במהלך המונדיאל האחרון בקטאר ובין השניים קיימים יחסים מקצועיים שמבוססים על הערכה הדדית.

צפו ברגע שהפך לוויראלי וכבש את מדורי הרכילות

בזמן שמרטינס המתינה לתורה לראיין את מסי בטקס היוקרתי שנערך בצרפת, הוא הפנה את מבטו לכיוונה בצורה שעוררה חשד אצל מעריצים רבים שהתבטאו בנושא ברשתות החברתיות וכבר הדביקו לשניים רומן סוער. הרגע המדובר הפך במהרה לוויראלי והתפשט ברשתות החברתיות כמו אש בשדה קוצים, במיוחד לאור העובדה שזו לא הפעם הראשונה שהם מחליפים מבטים מחוייכים, ושבטקס נכחה גם אשתו אנטונלה יחד עם שלושת הבנים שלהם.

ליאו מסי מאוהב?!

בעקבות גל השמועות שהגיע עד אליה, מרטינס החליטה לספר על טיב היחסים בינה לבין השחקן הטוב בעולם. העיתונאית שעובדת ב-ESPN הסבירה: "ליאו נמצא ביחסים טובים עם הרבה עיתונאים, הוא מחייך אליהם כי הם אוהבים אותו והוא בחור עם וייב טוב. במקרה שלי ההבדל הוא שאני אישה, אז אנשים אומרים וכותבים כל מיני דברים. אני מצטערת שלוקחים את זה לכיוון הזה (הרומנטי), בסך הכל הוייבים ביני לבין ליאו טובים. אני חושבת שזה אחד הרגעים הכי טובים בקריירה שלו, אז ברור שהוא שמח ומחייך אחרי שזכה בכדור הזהב השמיני שלו", סיכמה.

לסיום, התייחסה סופי לאשתו של מסי, אנטונלה: "כמו כל ארגנטינאית, אני מעריצה אותו ואותה. הייתה לי הזדמנות לדבר איתה לאחרונה ואנחנו ביחסים טובים. כשאני קוראת את הדברים האלה (השמועות על רומן בינה לבין מסי) אני פשוט לא מאמינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי