כוכבת נבחרת ארה"ב חושפת: הפסדנו במשחק לקבוצת נערים בני 15

מה באמת הפערים בין כדורגל נשים לגברים? הכוכבת של הנבחרת שזכתה במונדיאל מודה בהפסד לנערים: "הם גדולים יותר, חזקים יותר, מהירים יותר!"

(גודל טקסט)

חובבי כדורגל רבים נוהגים להתווכח על הפערים שבין כדורגל נשים לכדורגל גברים, ועל רקע הפופולריות של כדורגל הנשים מגיע הווידוי של קרלי לויד, אחת מהשחקנוית הכי מוכרות של נבחרת ארה"ב, שנחשבת מהטובות בעולם. לויד חשפה שאכן נבחרת ארה"ב קיימה אימון נגד קבוצת נערים בני 15 מדאלאס – והפסידה להם.

מדובר בסיפור שהיה שמועה בארה"ב, אבל כעת מקבל אישור משחקנית. לויד עלתה לשאלות גולשים בטוויטר (X), וכשנשאלה "קרלי, האם זה נכון שהפסדתן לחבורה של בני 15?", היא ענתה "כן, זה נכון… אלפי אנשים כבר דיברו על זה. הם היו טובים".

קרלי לויד שחקנית נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים חוגגת שער בגמר המונדיאל
| אימג'בנק GettyImages
קרלי לויד ליד שחקן האקדמיה של דאלאס
| צילום מסך, אינסטגרם

היא מאשרת שזו ממש לא הפעם היחידה שבה הנבחרת האמריקאית נכנעה לקבוצות נוער של בנים, אבל מתעקשת שזה רק עזר לנבחרת להתחזק. "האמת היא שם הפסדנו לקבוצת נוער של באיירן מינכן במהלך הקריירה שלי בנבחרת, אבל אחר כך המשכנו וזכינו במשחקים האולימפיים ובמונדיאל, אז…".

לויד הגיבה לתמונה שבה היא נראית עומדת ליד נער, שגבוה ממנה בהרבה. "הם אמורים לנצח אותנו", אמרה, "גדולים יותר, חזקים יותר, מהירים יותר! בנים תמיד הקשו עלינו, זו הייתה הכנה מעולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי