שחקן הפועל באר שבע נגד רבקה מיכאלי: "הייתי מעיף אותך ואת חברייך לעזה"

הקשר רועי גורדנה לא אהב את הדברים של השחקנית, שטענה בגל"צ בין השאר כי יהודים מתעללים בפלסטינים: "בעזה רק על הלבוש שלך היו מוציאים אותך להורג. לא רוצה לחשוב מה עושים שם על בגידה"

(גודל טקסט)

רועי גרודנה תקף בחריפות את השחקנית רבקה מיכאלי. קשר הפועל באר שבע כתב באינסטגרם: "עוד כמה שעות תוציאי התנצלות ותגידי שדברייך הוצאו מהקשרם. לטענתך, הכהניסטים מבעירים את המלחמה הזאת? איך היא התחילה? אם רק הייתה לי אפשרות, הייתי מעיף אותך ואת חברייך ישר לעזה. דרך אגב, שם רק על הלבוש שלך היו מוציאים אותך להורג. זה החוק – על לבוש. לא רוצה לחשוב מה עושים שם על בגידה".

הסטורי של גורדנה | מסך, אינסטגרם

מיכאלי דיברה בתכנית "הפסקת צהריים" בגל"צ, נשאלה האם גם היא הולכת בדרכה של גילה אלמגור שמתנערת מארגון בצלם אחרי אירועי השבעה באוקטובר, וסיפרה שליבה עם הפלסטינים שלטענתה עוברים התעללות.

רועי גורדנה | מאור אלקסלסי

מיכאלי אמרה: "היא צעירה ממני (כשהיא מתייחסת לגילה אלמגור) והשיקולים שלה איתה, אבל אני נשארת בבצלם אם זאת השאלה. אותי עכשיו מדאיגה ההתעמרות הבלתי פוסקת בפלסטינים שביהודה ושומרון, בדרום הר חברון, את לא יכולה לתאר לך איך מתעללים שם בתושבים. הצדיקים הקדושים, הכהניסטים למיניהם, איך מצמיאים את הגדה זה לא יכול להיות, זה לא יכול להיות, ואיך אנחנו מקימים עלינו לא רק עוד חזית, אנחנו מעמיקים את השנאה העמוקה והלא נורמלית אלינו. איך אפשר שלא לחשוב על זה, אלה עניי עירנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי