"אמאל'ה ואבאל'ה!": זוגתו של כוכב הנבחרת שברה את הרשת לפני המשחק

הוא רקד על המגרש והיה השחקן הכי טוב על כר הדשא, היא העלתה תמונה שהעוקבים לא הצליחו להישאר אדישים אליה: "לא מהעולם הזה"

(גודל טקסט)

דור תורג'מן היה המצטיין מבין שחקני נבחרת ישראל ב-1:1 נגד שוויץ בהונגריה. חלוץ מכבי תל אביב כמעט כבש שער מרהיב מחצי מגרש, שם לענאן חלאילי כדור גדול על הראש לאחר מהלך מבריק וגם סחט כרטיס אדום. מלבד הפעולות הללו, בן ה-20 עבד בהגנה ולא הפסיק לרוץ.

בזמן שתורג'מן נערך להתמודדות מול שוויץ ועשה את ההכנות האחרונות, בת הזוג שלו נועה בן חמו העלתה לאינסטגרם תמונה ששברה את הרשת. עם בגד ים לבן וגזרה הורסת, נועה זכתה לתגובות מפרגנות, כולל מבן זוגה שכתב לה לאחר המשחק: "אהבת חיי, את הכי יפה בעולם".

התמונה ששברה את הרשת

נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

העוקבים והחברים של נועה התמוגגו מהתמונה ומהגזרה שהיא הציגה, והחמיאו בתגובות: "אמאלה ואבאלה", "לא הגיוני", "לא מהעולם הזה", יש דברים כאלה?" ו"אבל למה בנובמבר?".

נועה גרה במושב שדה נחמיה, 40 דקות מתורג'מן האשדודי, כשהשניים צמודים חזק כבר כשנה וחצי. על סיפור ההיכרות ביניהם היא סיפרה בעבר למדור: "אנחנו בסך הכל כשנה וחצי ביחד וזה מרגיש הרבה יותר. הכרנו בדרך הכי פשוטה (אינסטגרם) והאמת שבחיים לא אהבתי להכיר בדרך הזו, אבל עם דור מההודעה הראשונה זה היה שונה ויום אחרי שהכרנו כבר יצאנו".

נועה בן חמו
נועה בן חמו | מסך, אינסטגרם

העולם שייך תמיד לאוהבים הצעירים.

תורג'מן אמר לאחר המשחק: "הצגנו כדורגל מצוין, עשינו מה שהמאמן ביקש מאיתנו, מבאס שלא ניצחנו, אבל נלחמנו בשביל המדינה, ומקווים שהבאנו נחת, כמה שאפשר. אני מרגיש טוב גם כחלוץ וגם בקו שמאל, היה לי יותר שטח והראיתי את היכולות שלי. הייתה התרגשות בהתחלה, מול שחקנים שראיתי בטלוויזיה עד עכשיו, אבל לאט לאט נפתחתי. קודם כל אני מודה לילדים ולמשפחות שבאו אלינו, מקווים ששימחנו אותם. אנחנו פה בשביל המדינה, ואחר כך בשביל הכדורגל".

נועה בן חמו, דור תורג'מן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי