לא שילם למיס קרואטיה: חלוץ הפרמיירליג לשעבר נכלא לשנה

שחקן העבר הקרואטי חייב לגרושתו כ-70 אלף ליש"ט בדמי מזונות, הדוגמנית תבעה ולא הותירה לבית המשפט ברירה אחרי האזהרה הקודמת

(גודל טקסט)

חלוץ פרמיירליג לשעבר נאסר לשנה לאחר שלא שילם 70,000 ליש"ט כדמי מזונות לגרושתו. בשנת 2021 הבינלאומי הקרואטי לשעבר, בושקו בלאבן, קיבל עונש על תנאי של שנת מאסר ועוד ארבע שנות פיקוח בגלל של תשלומי מזונות המגיעים לדוגמנית איווה רדיק – בת זוגו שהייתה מיס קרואטיה ב-1995.

שחקן העבר בושקו בלבאבן
יישב בכלא גם אם יחזיר את החוב. בלאבן | אתר רשמי, אינסטגרם _boskobalaban_
שחקן נבחרת קרואטיה לשעבר בושקו בלאבן
בימים אחרים. בלאבן | אימג'בנק GettyImages, Stu Forster /Allsport

בלאבן היה נשוי לרדיק במשך יותר מעשור לפני שהשניים התגרשו ב-2017. לזוג יש שלושה ילדים משותפים – שתי בנות ובן – אך הוא לא הצליח לשלם את הסכום הכולל של חובות המזונות במסגרת הזמן שניתנה לו. כתוצאה מכך, השחקן בן ה-45 – ששיחק באסטון וילה בין 2001 ל-2003 – ייכלא לשנה. בית משפט בזאגרב קבע כי "אין מנוס" מתקופת המאסר, ואמר כי הוא עדיין ייכלא גם אם ישלם את הכסף שהוא חייב.

ראדיק עדיין מדגמנת, בעוד בלאבן עבד כסוכן מאז פרישתו ב-2015, וייצג את חלוץ לסטר לשעבר, אנדריי קרמאריץ', ועזר לנהל משא ומתן על מעברו מהמועדון הקרואטי רייקה ב-2015 תמורת 9 מיליןו ליש"ט.

בלאבן החל את הקריירה שלו ברייקה לפני שעבר לדינמו זאגרב, והרשים עם 19 שערים בעונתו הראשונה. לאחר מכן הוא הצטרף לאסטון וילה תמורת כמעט 6 מיליון ליש"ט ב-2001 אבל לא הצליח להרשים לפני שנשלח בחזרה לזאגרב בהשאלה בעונה שלאחר מכן.

מאוחר יותר חתם בקלאב ברוז' הבלגית, שם בילה שנתיים לפני שסיים את ימי המשחק שלו עם פאניוניוס היוונית וסלנגור המלזי. הוא המשיך לשחק 35 פעמים עבור קרואטיה, הבקיע עשרה שערים והיה חלק מהסגל שלה בשני גביעי עולם ב-2002 וב-2006.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי