אחרי השמועות על הרומן המסעיר, גרושתו של אשרף חכימי יוצאת לדרך חדשה

play היבה אבוק
היבה אבוק | Paolo Blocco / Stringer
צפו: רומניה ראשונה אחרי ניצחון על שוויץ, ויילס סיימה ב-1:1 עם טורקיה 02:22

לאחר שמגן פריז תועד במועדון לילה עם האקסית של שחקן ריאל, אשתו לשעבר היבה אבוק הצהירה כי היא "פתוחה לאהבה חדשה" וחזרה לעבוד בתום תקופה ארוכה וקשה: "אני נהנית ממה שיש למדריד להציע"

(גודל טקסט)

היבה אבוק הצהירה כי היא "פתוחה לאהבה חדשה". שמונה חודשים אחרי הגירושים המתוקשרים והמפתיעים מהכדורגלן אשרף חכימי, שלאחרונה נצפה חוגג עם האקסית של שחקן ריאל מדריד, השחקנית המצליחה החליטה לשוב לשגרה ולהחיות מחדש את הקריירה. לאחר שהקדישה זמן לטיפול בילדים שלה ובעצמה, היא חזרה לעבוד, לצלם ושוחחה אחרי זמן רב עם התקשורת.

"החיים ממשיכים וצריך להתמודד איתם עם הרבה חיוביות והרבה שלווה. כל עוד אני וילדיי בריאים, הכל בסדר", אמרה כשהיא מחוייכת בהשקה שבה השתתפה. "אני בצילומים כל יום ואני מאוד שמחה על כך. במקביל, אני נהנית ממדריד ומכל מה שיש לעיר הזו להציע".

אשרף חכימי עם היבה אבוק
אשרף חכימי עם גרושתו היבה אבוק | אתר רשמי, פ.ס.ז'

כשנשאלה על אהבה חדשה בחייה, אבוק לא היססה: "אני פתוחה להכל". כידוע, אבוק מבוגרת מחכימי ב-12 שנים והם היו ביחד במשך כחמש שנים. בפברואר 2020 נולד בנם הראשון, כשקצת לפני כן וכשהיא בהריון מתקדם, הם התחתנו בחשאי. כעבור שנתיים נולד בנם השני ובתחילת 2023 הם התגרשו.

במרץ 2023, כחודש לאחר הטענה של צעירה בצרפת כי חכימי אנס אותה, אבוק שברה שתיקה והתייחסה לראשונה לפרשה. "נזקקתי לזמן כדי לעכל את ההלם הזה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "במקרים רגישים כאלה, שתיקה יכולה להיות מועילה".

אשרף חכימי, היבה אבוק
אשרף חכימי, היבה אבוק | מסך, אינסטגרם

אבוק הסבירה: "היום אני חשה חובה לפרסם את ההצהרה הזו בפומבי כדי להביע את מצבי הנפשי ולהתייחס בשמי למידע השגוי שמסתובב. יש לי צורך עז להסביר את עצמי כדי שאוכל לחדש את חיי האישיים, הציבוריים והמקצועיים בצורה הכי פחות מזיקה וטראומטית שאפשר, ומעל הכול להגן על ילדיי שהם כמובן נמצאים בראש סדר העדיפויות שלי".

עוד באותו נושא: אשרף חכימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי