"אספתי אותו מהאימון בלי תחתונים וחזייה – וזה עבד"

play
אבי קלנסי | מסך, אינסטגרם
צפו: הארי קיין כבש, אנגליה הבטיחה את ראשות הבית עם 0:2 על מלטה 01:18

חלוץ העבר אישר כי אשתו הצליחה לפתות אותו: "קל לרגש אותי. כשהייתי חוזר הביתה והיא הייתה מחכה עירומה, זו הייתה ההפתעה הכי טובה אי פעם". וגם: התקרית המינית במסעדה שהצליחה להביך אותו

(גודל טקסט)

הדוגמנית המצליחה אבי קלנסי חשפה בפודקאסט המשותף שלה ושל בעלה פיטר קראוץ' כיצד פיתתה את כדורגלן העבר המופתע. "אספתי אותו ממתחם האימונים של הקבוצה ולבשתי רק מעיל פתוח, ללא חזייה ותחתונים מתחת, הייתי עירומה, הוא הופתע וזה הצליח לי בגדול", סיפרה.

חלוץ העבר אישר כי "זה עבד מצוין" והבהיר: "קל מאוד לרגש אותי. כשהייתי חוזר הביתה והיא הייתה מחכה לי עירומה, זו הייתה ההפתעה הכי טובה אי פעם. זה כל כך פשוט וכל כך משמח".

כפי שכבר הבנתם, לא מדובר בזוג שגרתי ועל כך תעיד תקרית הסטריפטיז במסעדה בליברפול. "הוא השתגע שכולם הסתכלו", סיפרה אבי. פיטר הסביר: "שיחקתי בזמנו בליברפול ובנבחרת אנגליה וכולם התחילו להסתכל ולצלם. אמרתי לה שאני מצטער אבל אני לא יכול לעשות את זה".

קראוץ' הוא אחד האנשים הכריזמטיים והאהובים בסצנת הכדורגל באנגליה, עם חוש הומור משובח שהצליח לגעת במיליוני אוהדים סביב הגלובוס. בעבר נשאל במה היה עוסק אם הוא לא היה שחקן כדורגל מקצועי – וענה: "בתול". הוא ואבי התחתנו בשנת 2011 ויש להם ארבעה ילדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי