עולם הספורט סוער: קיי אלבס "הנועזת" בזוגיות עם כדורגלן בכיר מאוד?

play
קיי אלבס | מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12 07:31

שחקנית הכדורעף המוכרת, שפרצה לתודעה מחוץ לברזיל בעיקר בזכות תמונות מיניות וחשבון "אונלי פאנס" מצליח, תיעדה את עצמה בבית שבו בילה אקס ריאל מדריד ולבשה את חולצת הקבוצה שבה הוא משחק

(גודל טקסט)

זוגיות חדשה ומסעירה בעולם הספורט? בברזיל מדווחים ששחקנית הכדורעף קיי אלבס בילתה את סוף השבוע האחרון עם הכדורגלן הקולומביאני חאמס רודריגס שמשחק כיום בסאו פאולו.

הם לא העלו דבר לרשתות החברתיות, אך מי שחשף את הזוגיות הנרקמת הוא חבר משותף שצילם תחילה את חאמס ואמר: "הוא באמת כוכב", ומיד לאחר מכן תיעד את אלבס באותו הנכס.

יש לציין כי אלבס העלתה לרשתות החברתיות סרטונים שבהם היא לבושה בחולצת סאו פולו, הקבוצה של חאמס, ובהמשך הוסיפה תיעוד שלה בבקיני בבית בו השניים בילו את סוף השבוע.

אלבס מפורסמת בברזיל בעיקר בזכות יכולותיה במגרש, אבל את הדרך לעצמאות כלכלית היא פילסה דווקא באמצעות חשבון ה"אונלי פאנס" הפופולרי שלה, בו היא מעלה תכנים סקסיים לרשת. לדבריה של אלבס, חשבון ה"אונלי פאנס" שפתחה הגדיל את ההכנסות החודשיות שלה פי 50. היא מעלה בו סרטונים ותמונות "למבוגרים בלבד" – לפעמים אפילו מחדר ההלבשה עצמו.

"אני מרוויחה הרבה יותר כסף בחודש מהפלטפורמות הדיגיטליות מאשר מכדורעף, שהוא עדיין העיסוק המרכזי שלי. ב'אונלי פאנס' המחיר של המנוי החודשי ידוע מראש, אז אני יודעת שיש לי הכנסה קבועה. אלפי גברים משלמים לי 15 יורו מדי חודש, ואני חייה כמו מלכה", היא מספרת.

לדבריה, "מאז שהייתי ילדה קטנה אמרתי שאהיה כוכבת עולמית. תמיד אהבתי להופיע, להצטלם, לדגמן. זה לא רק בזכות הפנים היפות שלי, לא רק בזכות הכישרון שלי בכדורעף. יש לי כריזמה מיוחדת עם המעריצים שלי, ואני משתדלת להעניק להם את מלוא תשומת הלב. אני חושבת שזה סוד ההצלחה שלי ברשתות החברתיות".

"תאהבו את זה או לא, היום רוב ההכנסות שלי מגיעות מהסרטונים האלה. אני מחשיבה את עצמי כספורטאית, אבל גם כדוגמנית, משפיענית רשת ואשת עסקים. אין ספק שבתקופה האחרונה העיסוק הצדדי שלי הפך להיות מרכזי יותר. התחלתי למקד את תשומת הלב שלי בזה. אני עדיין ספורטאית, אבל כזו שמאפשרת לתדמית שלה ברשתות החברתיות ללכת ולהתעצם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי