השחקנית התפשטה והסתבכה: "הם ביקשו שאמחק את האינסטגרם, הזדעזעתי"

play
קיילה סימונס | מסך, אינסטגרם
"לא הרגשתי בטוחה לדבר עברית": אשתו שלו ליאור רפאלוב בריאיון מיוחד 10:16

קיילה סימונס, שזכתה לכינוי "שחקנית הכדורעף הסקסית בעולם", חשפה כי מנהל האוניברסיטה דרש ממנה להפסיק להעלות לרשת תכנים בעלי אופי מיני: "נקרעתי מבפנים, הוא גרם לי להתבייש בגוף שלי"

(גודל טקסט)

קיילה סימונס, שזכתה לכינוי "שחקנית הכדורעף הסקסית בעולם", חצתה את רף מיליון העוקבים באינסטגרם והיא ממשיכה להתפרסם ולהתעשר בזכות התכנים שהיא מעלה. בת ה-28 מפרסמת באופן קבוע פוסטים נועזים שמשאירים את העוקבים פעורי פה ובמקביל גוררים לא מעט ביקורות.

סימונס, שהייתה כוכבת כדורעף בימים שלה בקולג', סיפרה על הקשיים שחוותה בעקבות התכנים המיניים שהייתה מפרסמת: "נאמר לי על ידי המנהל שהתמונות שאני מפרסמת אינן ראויות והתבקשתי למחוק את חשבון האינסטגרם הפרטי שלי. ממש נקרעתי מבפנים, כי הרגשתי שאני לא יכולה לאהוב ולהתגאות בגוף שלי, ובמקביל לעסוק בספורט שאני כל כך אוהבת".

"מאז הבנתי שאני לא יכולה לתת לאחרים להשפיע על איך שאני מרגישה לגבי עצמי. זה היה די מזעזע, כי עקבתי אחר כל הכללים של סטודנט-ספורטאי באוניברסטית מרשל, אך הם גרמו לי להרגיש שאני צריכה להתבייש בגוף שלי. הם אילו אותי לבחור – להיות ספורטאית או להרגיש בטוחה וגאה בגוף שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי