שחקנית הכדורעף חשפה את החזה מול כולם, נענשה ולא נשארה חייבת

play
קיי אלבס | מסך, אינסטגרם
"לא הרגשתי בטוחה לדבר עברית": אשתו שלו ליאור רפאלוב בריאיון מיוחד 10:16

קיי אלבס הנועזת עברה ניתוח להגדלת חזה, שיתפה את העוקבים עם סרטון בלי צנזורה של לפני ואחרי ולא האמינה שאינסטגרם החליט להסיר אותו: "היו לי כבר 1.5 מיליון צפיות", כתבה והוסיפה אימוג'י של ליצן

(גודל טקסט)

קיי אלבס ממשיכה לשגע את ברזיל. שחקנית הכדורעף, שלאחרונה נטען כי היא בזוגיות עם הכדורגלן חאמס רודריגס, ממשיכה לעורר הדים ולתפוס לא מעט כותרות מחוץ למגרש. הפעם, הברזילאית עברה ניתוח להגדלת חזה, שיתפה את מיליוני העוקבים שלה בתהליך, בכאבים וגם בתמונות וסרטונים שהיו קצת יותר מידי עבור אינסטגרם, שהחליטו להסיר. "הורידו לי סרטון עם 1.5 מיליון צפיות", כתבה בחשבון הטוויטר שלה והוסיף אימוג'י של ליצן ואימוג'י זועם.

אלבס הכאובה לא הצליחה להתקלח בכוחות עצמה | מסך, אינסטגרם

בסרטון שפורסם נראה מסביר המנתח של אלבס את התהליך שעברה, אלא שבמהלך אותו קליפ החזה שלה השחקנית נחשף פעמיים ללא שום צנזורה – לפני אחרי תהליך ההגדלה.

קיי אלבס לאחר ניתוח הגדלת חזה | מסך, אינסטגרם

בסדרת סטוריז שהעלתה אתמול, אלבס הסבירה לעוקבים שהכאבים כל כך חזקים שהיא לא מסוגלת להתקלח ולהחליף בכוחות עצמה, כשמי שסייעה לה לעשות זאת היא אחותה. כיאה לכוכבת "אונלי פאנס" עם יותר מ-13 מיליון עוקבים באינסטגרם – קיי תיעדה הכל והעלתה.

אלבס מפורסמת בברזיל בעיקר בזכות יכולותיה במגרש, אבל את הדרך לעצמאות כלכלית היא פילסה דווקא באמצעות חשבון ה"אונלי פאנס" הפופולרי שלה, בו היא מעלה תכנים סקסיים לרשת. לדבריה של אלבס, חשבון ה"אונלי פאנס" שפתחה הגדיל את ההכנסות החודשיות שלה פי 50. היא מעלה בו סרטונים ותמונות "למבוגרים בלבד" – לפעמים אפילו מחדר ההלבשה עצמו.

"אני מרוויחה הרבה יותר כסף בחודש מהפלטפורמות הדיגיטליות מאשר מכדורעף, שהוא עדיין העיסוק המרכזי שלי. ב'אונלי פאנס' המחיר של המנוי החודשי ידוע מראש, אז אני יודעת שיש לי הכנסה קבועה. אלפי גברים משלמים לי 15 יורו מדי חודש, ואני חייה כמו מלכה", היא מספרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי