מסי נתפס על חם? טוענת שהוא "ביקש להיפגש" ופרסמה את השיחה

ככה אנטונלה נראתה בזמן שריקות הבוז למסי | צילום מסך, מתוך טוויטר

פרננדה קמפוס, ששמה נקשר בעבר לניימאר, שיתפה שיחה פרטית שלטענתה ניהלה עם הכדורגלן הארגנטינאי: "הוא ראה ואהב את הסטורי ואז שלח הודעה. אין לי סיבה לשקר". ואיך אשתו אנטונלה הגיבה?

(גודל טקסט)

ליאו מסי נמצא במרכזה של סערה חדשה, לאחר שפרננדה קמפוס, דוגמנית "אונלי פאנס" והאקסית של ניימאר, פרסמה שיחות שלכאורה היא ניהלה איתו. בעקבות הדברים, הופצו ברשתות החברתיות שמועות על משבור רציני בין "הפרעוש" לבין אשתו ואהבת נעוריו, אנטונלה רוקוזו.

קמפוס שיתפה ברשתות החברתיות שלה שיחה פרטית שלדבריה היא ניהלה עם הכוכב הארגנטינאי. באותה שיחה, היא שולחת לו קישור לפלטפורמה שבה היא מפרסמת תוכן למבוגרים בלבד ושחקן הכדורגל עונה שהוא לא יכול לגשת לקישור, ושואל אותה איפה הם יכולים להיפגש.

הצעירה סיפרה כיצד נוצר הקשר בינה לבין כוכב הכדורגל: "הוא ראה ואהב סטורי שפרסמתי. אני סימנתי לייק לחלק מהפוסטים שלו ואז הוא שלח לי הודעה. יש כאלה שחושבים שאני משקרת, אבל זה שחקן נוסף שמגיע אליי, בדיוק כמו ניימאר. אני לא צריכה לשקר", הבהירה.

לאחר הטענות של הברזילאית, אם ילדיו של "הפרעוש" לא פרסמה דבר ברשתות החברתיות, עד יום שישי האחרון, אז היא העלתה לרשת צילומים שבהם היא לבדה באירוע אופנה שערכו ויקטוריה בקהאם ומגזין ווג. יש לציין כי מסי סימן לייק, מה שאולי מלמד כי היחסים ביניהם תקינים.

בחורה שרוצה להתפרסם על חשבון גבו של מסי או התכתבות אמיתית? תחליטו אתם.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי