כבר לא מסתירה: אנה מריה מרקוביץ' חשפה שהיא בזוגיות עם כדורגלן

play אנה מריה מרקוביץ׳
אנה מריה מרקוביץ' | מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 11.12 07:18

אחרי שחיי האהבה שלה היו מחוץ לאור הזרקורים במשך שנים, הכדורגלנית שנחשבת על ידי רבים ליפה ביותר בעולם, אישרה כי היא במערכת יחסים עם שחקן: "הבנתי שאני צריכה ורוצה אותו לצידי"

(גודל טקסט)

אנה מריה מרקוביץ' נחשבת בעיני רבים לכדורגלנית היפה ביותר בעולם. בנוסף לכישורי הכדורגל שלה, היא דואגת להזכיר ל-1.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם מדוע היא נחשבת ליפה מכולן.

בת ה-24 הסתירה את חיי האהבה שלה במשך שנים, אולם כעת החליטה לספר לכל העולם שהיא מאוהבת וחשפה את בן הזוג החדש שלה, הכדורגלן הפורטוגלי תומאש ריביירו בן ה-30 שמשחק בוויטוריה גימראייש ולפני כן שיחק בגראסהופרס השוויצרית, הקבוצה בה משחקת מרקוביץ'.

אנה סיפרה כיצד הכירו ואישרה כי הם אכן בוזגיות: "נפגשנו במהלך שהותו בציריך. כשנפצעתי, הבנתי שאני צריכה ורוצה אותו לצידי. הוא תמך בי לאורך כל הדרך והיה לצידי כל הזמן".

מרקוביץ' ידועה בהערצתה לרונאלדו ובעבר סיפרה כי "כריסטיאנו הוא הההוכחה לכך שאם נותנים את הכל, התוצאות מגיעות. הוא השקיע את כל החיים שלו בספורט ואני מעריצה את הדרך שלו ומקווה שאצליח לקחת החלטות טובות כמוהו במהלך הקריירה שלי. בזכותו אני שחקנית כדורגל. הוא תמיד היה ההשראה הכי גדולה שלי וזו הסיבה שרציתי ללבוש את החולצה עם הספרה 7".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי