אחרי תמונות העירום שהופצו: החיים החדשים של מגישת הכדורגל

play
דילטה לאוטה | NurPhoto / Contributor
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12 05:48

היא פרצה לתודעה בסערה בזכות הלוק שלה ותקרית הטלפון ב-2021, אלא שמאז היא צמודה לכדורגלן, הפכה לאמא ולא מתכוונת לעצור: "חלומת לראיין את מסי, בקהאם ופפ, אבל גם עולם הבידור מושך אותי"

(גודל טקסט)

דילטה לאוטה היא אחת מעיתונאיות הספורט המפורסמות ביותר בעולם. היא מצטיינת בעבודתה, אך מה שהפך אותה לפופולרית הוא הלוק שלה והתמונות שהיא מקפידה להעלות לרשתות החברתיות. כזכור, ב-2021 תמונות עירום שלה נגנבו מהטלפון שלה והופצו בוואטסאפ.

יותר משנתיים חלפו, לאוטה התאהבה בשוער ניוקאסל לוריס קאריוס והשנים הפכו לאחרונה להורים. כחודש לאחר הלידה היא כבר חזרה לעבוד, הציגה גזרה יוצאת דופן והמשיכה בשלה.

בריאיון שהעניקה היא סיפרה בין השאר כיצד גילתה לקאריוס שהוא עומד להפוך לאבא ועל החיים החדשים כאמא: "כשגיליתי שאני בהריון אמרתי לעצמי 'מה עושים עכשיו'? זה היה רגע סוריאליסטי שנמשך עד החודש השישי, אבל אז התחלתי להבין שיש חיים בתוכי. התקשרתי ללוריס בווידאו, הסתכלתי על הבדיקה ושתקתי. הוא שאל 'מה קרה' אז פשוט הפכתי את הטלפון והוא הבין. היום, כשאני נכנסת הביתה ורואה אותה מחייכת, זה ממלא אותי באנרגיה שאי אפשר להסביר. לגבי העבודה, החזרה המהירה לשגרה עזרה לי להבין שאני עדיין קיימת".

לאוטה סיפרה על הקושי בכך שקאריוס משחק באנגליה והיא גרה באיטליה: "הוא לוקח טיסה ברגע שיש לו יום חופשי, גם אם זה רק ל-24 שעות. הצעה מהליגה האיטקלית? אני מקווה שתגיע אחת כזו. יש לו עוד שנה בחוזה בניוקאסל והוא בסדר שם, אבל בכדורגל אתה תמיד צריך להיות מוכן עם מזוודות. אני אבין כל צעד שהוא יעשה, אבל כמובן שאשמח אם הוא יהיה יותר קרוב".

על התוכנית שלה לעתיד, אמרה: "אני מרוכזת בכדורגל, אבל גם עולם הבידור זו אחת השאיפות שלי. זה מה שאני עושה עכשיו ברדיו ואולי תהיה לי הזדמנות להביא את זה גם לטלוויזיה. את מי אני חולמת לראיין? מסי, בקהאם וגווארדיולה. בחיים הפרטיים, לעומת זאת, חתונה נמצאת בתוכניות שלי. יום אחד נגיע לשם, אבל עכשיו יש לנו את התינוקת שלנו והכל שולי לידה".

כשנשאלה על מירוץ האליפות בליגה האיטלקית, היא ניתחה: "אני חושבת שהסגל של אינטר הוא הטוב ביותר, אבל יש משהו מיוחד ביובנטוס הנוכחית. מילאן? היא איבדה מהקסם שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי