רק באמריקה: נערת הזירה ה"אגדית" פרשה מה-UFC, והתגובות קורעות

בריטני פאלמר הודיעה שהיא עוזבת את תפקידה ה"ייצוגי" אחרי כמעט שני עשורים, וחובבי ה-MMA נרגשים ונסערים: כיצד הפכה למותג, מה הוביל לתחושת המיצוי שלה ומה צופן לה העתיד?

(גודל טקסט)

בריטני פאלמר הודיעה שהיא תולה את הגוזייה ומסיימת את הקריירה הארוכה והמפוארת שלה בתור נערת זירה ב-UFC, אחרי 16 שנים מוצלחות בארגון של דנה ווייט. נערת הזירה הוותיקה הודיעה על פרישתה בזמן שהיא קיבלה את פרס נערת השנה ב-Ringcard בטקס פרסי ה-MMA העולמי ביום חמישי, ואמרה שהאירוע האחרון שלה יהיה UFC 296, שהתקיים הלילה.

נערת הזירה בריטני פאלמר
תפקיד מחייב, החליטה לפרוש אחרי החלטה שקיבלה בכובד ראש. פאלמר | אימג'בנק GettyImages

"ובכן, אין זמן טוב יותר להגיד את זה. אבל אחרי 16 שנים עם UFC, החלטתי לפרוש", אמר פאלמר בת ה-36 על ההחלטה הדרמטית. "סוף השבוע הזה יהיה האירוע האחרון שלי, ואני כל כך אסירת תודה על החוויה הבלתי נשכחת הזו. טיילתי בעולם ופגשתי כמה אנשים מדהימים, ופגשתי כמה חברים לכל החיים. לנצח אעריך את הזכרונות ואני כל כך נרגשת לקראת העתיד".

נערת הזירה בריטני פאלמר
מחזיקה את השלט באלגנטיות ייחודית. פאלמר | אימג'בנק GettyImages

הדוגמנית גם שיתפה את הודעת הפרישה שלה בסטורי שלה באינסטגרם וכתבה "נפילת מיקרופון", כדי להמחיש את הדרמה בענף. פאלמר הפכה לחביבת המעריצים במהלך כמעט שני עשורים עם ה-UFC, ובנתה קהל עוקבים של 1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם.

לא ברור מה פאלמר תעשה בהמשך הקריירה שלה, אבל לדבריה, בנוסף להיותה נערת UFC, פאלמר היא גם דוגמנית, מגישה ומעצבת, וכמו כן עוסקת באמנות מודרנית ויוצרת ציורים, הדפסים וציורי קיר מותאמים אישית, כך לפי עמוד האינסטגרם שלה.

נערת הזירה בריטני פאלמר לצד הקולגה אריאני סלסטי
| אתר רשמי, אינסטגרם, brittneypalmer

לוחם ה-UFC ג'ון ג'ונס חלק כבוד לפאלמר, וברשתות החברתיות הקדיש פוסט לעבודתה. "בריטני הייתה לא רק שגרירה מדהימה עבור ה-UFC, אלא עבור נשים בתעשייה הזו בכלל", כתב על פאלמר, שתמיד נשאה שלטים בחן ייחודי. "בריטני תמיד ייצגה את עצמה ואת החברה עם קלאס אמיתי. היא הפכה למותג. זהו הפסד אמיתי ל-UFC ולמעריציו. היא גברת צעירה בלתי ניתנת לעצירה, השמיים הם באמת הגבול עבורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי