"יודעת מקרוב איך זה מרגיש": אשתו של רוברט לבנדובסקי אישרה את השמועות

play
אנה לבנדובסקי | NurPhoto / Contributor
מחוץ לקווים, 18.12 11:16

אנה היא אשת עסקים מצליחה עם הון של עשרות מיליונים, אך בילדות משפחתה סבלה ממשבר כלכלי גדול: "יש לי המון רגישות ואמפתיה לאנשים שסובלים מעוני, יודעת איך זה לחשוש מתשלום חשבונות"

(גודל טקסט)

אנה לבנדובסקה היא מעצמה כלכלית. אשתו של חלוץ ברצלונה היא מאמנת כושר, משפיענית ותזונאית, שאף כתבה ספר בנושא. בנוסף, יש לה בלוג אוכל ומותג של חטיפי בריאות. למקרה שלא ידעתם, היא נחשבה לאחת הנשים המפורסמות בפולין וצברה הון שמוערך בכ-50 מיליון דולר.

עכשיו, כשלא חסר לה ולמשפחתה דבר, אנה ובעלה רוברט מקפידים לתרום על בסיס קבוע לנזקקים, לסייע למשפחות בהיבט הכספי לקראת חג המולד ולהשתתף באירועי צדקה שונים. כעת, לאחר שמועות רבות שרצו בפולין בנוגע לאורח חייה לפני שפגשה את לבנדובסקי, אנה מאשרת כי בעבר שום דבר לא היה ורוד: "בילדותי המשפחה שלי חוותה משבר כלכלי גדול, אז אני מכירה את זה מקרוב ויש לי המון רגישות ואמפתיה לאנשים שסובלים מעוני. אני יודעת איך זה מרגיש וכמה זה מדאיג להיות אמא שתוהה איך היא תצליח לשלם את החשבונות".

אנה, שגדלה ללא אבא, קיבלה את הערכים שלה ואת הרצון לעזור לאחרים מאמא שלה, שלימדה אותה ש"השמחה הגדולה ביותר נובעת מהיכולת שלנו לחלוק את מה שיש לנו עם אחרים".

אנה סיפרה בהתרגשות גדולה על החינוך שהיא קיבלה: "בילדותי, אחי ואני תמיד קיבלנו ממתק אחד ואמא שלי עודדה אותנו לחלוק אותו, למרות שהיה לה עוד אחד בכיס. רק כשחלקנו, קיבלנו עוד אחד. ההרגשה הזו של שיתוף עם אחרים היא משהו שתמיד יישאר איתי וילווה אותי".

לפי הערכים הללו היא מחנכת את בנותיה. חשוב לה שהן יהיו מודעות לערכו של הכסף ושהלב שלהן יהיה פתוח לתמיכה בנזקקים. "אנחנו מקפידות לתרום לנזקקים את הצעצועים שהן לא משחקות איתם יותר. כל פעם אנחנו אורזות אותם ביחד. הן שואלות למה, ואני מסבירה להן שיש משפחות שאין להן כסף לצעצועים. אלו שיחות קשות ושאלות קשות, אבל אני מאמינה שכבר מגיל צעיר צריך לבנות אצל ילדים רגישות והבנה לרגשות ולצרכים של אנשים אחרים", סיכמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי