פאפו גומס נזרק מהנבחרת בעקבות הערה מינית על אנטונלה: "למסי היה רצח בעיניים"

play
הרכילות החדשה שמסעירה את ארגנטינה. פאפו גומס לצד אנטונלה | צילום מסך, מתוך טוויטר
אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה 02:14

שנה לזכייה במונדיאל, בארגטינה חושפים פרטים עסיסיים: חברו הטוב של מסי "עקץ" את מסי עם אמירה סקסיסטית כלפי אשתו בזמן החגיגות בחדר ההלבשה, ולאחר מכן "נמחק". "כל השחקנים ניסו להשתיק אותו, אבל מסי איבד את זה"

(גודל טקסט)

ביום בו ארגנטינה ציינה את יום השנה לזכייה המרגשת במונדיאל, נחשפו סיפורים עסיסיים מחדר ההלבשה שממחישים את המעמד המיוחד לו זכה ליאו מסי.

וכך מספר אחד העיתונאים בארגנטינה: "הסיפור מתחיל באמצע שלב הבתים. אחרי אחד המשחקים, פאפו גומס התבשר שהוא יהיה בעיקר שחקן ספסל וישחק רק אם לא תהיה ברירה אחרת. הסיבה לכך לא פחות ממדהימה. השחקנים כמובן מכחישים את כל הפרטים, אבל המידע הזה מהימן ומוצלב על ידי כמה אנשים".

לטענתו של העיתונאי, הסיבה לכך נעוצה בהערה מינית כביכול שנאמרה על ידי גומס בחדר ההלבשה בנוגע לאנטונלה רוקוזו, בת זוגו הנצחית של מסי.

"זה היה אחרי אחד המשחקים, כנראה אחרי הולנד. השחקנים חגגו בטירוף בחדר הההלבשה, כולם שרו ורקדו, ולפתע פאפו גומס צעק 'תביאו את אנטונלה'. הוא חשב שזה מצחיק, אבל מסי איבד את זה לגמרי, היה לו מבט של רצח בעיניים", תיאר זאת העיתונאי. "כל השחקנים עצרו את החגיגות, רצו לעבר פאפא וניסו להשתיק אותו, כי הם שמו לב לתגובה של מסי. מבחינתו של ליאו, זה היה כרטיס אדום. באותו רגע הוחלט שפאפו לא יהיה חלק מהנבחרת".

פאפו גומס לצד אנטונלה רוקוזו, בת זוגו של ליאונל מסי
הרכילות החדשה שמסעירה את ארגנטינה. פאפו גומס לצד אנטונלה | צילום מסך, מתוך טוויטר

לפי דיווחים נוספים, גורם נוסף שערער את מערכת היחסים בין גומס לבין שאר שחקני הנבחרת, הייתה פנייה של פאפו למכשפה במטרה שתטיל כישוף על ג'ובאני לו סלסו, שהתחרה איתו על דקות. אחרי שהושעה מכל פעילות למשך שנתיים בגין שימוש בחומר אסור, "שחקני נבחרת ארגנטינה בעיקר חשו הקלה".

יש לציין שגומס נחשב במשך שנים לחבר קרוב של מסי בנבחרת, והיה מצוי בקשרים טובים גם עם בני משפחתו של הפרעוש, כולל עם אנטונלה. אשתקד אף המציא גומס כינוי מיוחד למסי, "Comadreja" – חמוס בספרדית – זאת בגלל מה שהוא הגדיר בתור "איבר בגודל יוצא דופן" בגופו של מסי – והמבין יבין. אבל מאז הזכייה במונדיאל גומס כבר לא נמנה עם חבריו של מסי, ובתקשורת הארגטינאית מתחילים להבין למה.

ליאונל מסי לצד פאפו גומס ובת זוגו אנטונלה רוקוזו
ספקולציה מרושעת או עדות אמיתית? מסי עם פאפו גומס ובת זוגו אנטונלה רוקוזו | אילוסטרציה, דורון שיינר

כמו כל שחקני הסגל של נבחרת ארגנטינה במונדיאל, גם גומס ציין אמש את יום השנה לזכייה בגביע עם פוסטים נרגשים ברשתות החברתיות.

"עבודה קשה, הקרבה, דם, יזע ודמעות. הכל היה שווה כדי להגשים את החלום ולהביא לארגנטינה את הגביע העולמי", כתב גומס בהתרגשות. גולשים עירניים לא היו יכולים להתעלם מהעובדה שמבין כל שחקני הנבחרת, גומס קיבל "לייק" אך ורק מדיבו מרטינס (בעוד פוסטים של שחקנים אחרים "נחגגו" על ידי החברים לנבחרת, כולל שיתופים ולייקים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי