"למה אני צריך לגלות בצורה הזו שאמא שלי גוססת?"

וונדה נארה
וונדה נארה | Anthony Dibon / Contributor

בנה של וונדה איקרדי גילה על מחלתה דרך הטלוויזיה: "למה אף אחד לא מספר לנו?", הוא כתב לדודתו. וונדה גילתה מה ביקשה ממאורו, וסיפרה בכאב: "הילדים שלי צריכים אותי, אני פוחדת שלא תהיה להם אמא"

(גודל טקסט)

וונדה נארה התפרסמה בעיקר בשל פרובוקציות ברשתות החברתיות, שמועות על בגידות ותמונות נועזות שהפכו אותה לאחת מנשות הכדורגלנים המוכרות בעולם. לאחרונה היחס של התקשרות והציבור כלפיה השתנה ב-180 מעלות, וזאת לאחר שנודע כי היא סובלת מלוקמיה.

כיום היא משלבת את השתתפותה ב'רוקדים עם כוכבים', תחרות הטלוויזיה האיטלקית שבה היא העפילה לגמר, למאבק הקשה שלה נגד מחלת הסרטן. אשתו של החלוץ מאורו איקרדי סיפרה: "'רוקדים עם כוכבים' נתנה לי אפשרות להתעסק במשהו אחר. אני עסוקה בריקוד, זה מנקה לי את הראש. אני חושבת על זה ולא על המחלה, וסומכת על הרופאים שלי שעוקבים אחר מצבי".

וונדה שיתפה בכנות: "אני חייה את החיים שלי כאילו כל יום הוא היום האחרון שלי. הכימותרפיה האחרונה הייתה מסוכנת. כתבתי בצד את כל מה שהילדים שלי צריכים לעשות עד גיל 21, ועדכנתי בכך את אמא שלי ואחותי. כשנודע לי על המחלה, חשבתי 'הם עדיין קטנים, הם צריכים אותי'. זה הפחד הכי גדול שלי וזו המחשבה שמעסיקה אותי, להשאיר את חמישתם ללא אמא".

מי שנמצא שם לצדה ברגעים הקשים והופך עולמות בשביל למצוא לה את המומחים הטובים ביותר הוא בעלה, מאורו. "אמרתי לו: 'תשבע לי שלא תפסיק להילחם ולהאמין'", היא מתוודה.

מי שגילה על המחלה דרך התקשורת הוא ולנטינו, בנה, ששלח הודעה לדודתו לאחר שנודע לו: "אמא שלי גוססת. למה אף אחד לא מספר לנו את זה? למה אני צריך לגלות מהטלוויזיה?"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי