פייק ניוז? ניימאר תובע את האישה שהפיצה עליו את השמועה המכוערת

play
ניימאר | Ryan Pierse / Staff
תיקתקנו, 22.12 05:44

אחרי שהמשפיענית הטרנסג'נדרית סופיה ברקלי טענה כי "ניימאר קיים יחסי מין עם ספורטאי מפורסם, ואני הצטרפתי לאורגיה", הברזילאי לא נשאר חייב והחליט לדרוש פיצויים בעקבות "פגיעה בשמו הטוב"

(גודל טקסט)

ניימאר, הכוכב הפצוע של אל-הילאל, ממשיך "לככב" מחוץ לכר הדשא ולא יורד מהכותרות. כידוע, לאחרונה הברזילאי וברונה ביאנקרדי, אם בתו הטרייה, הודיעו על פרידה וזאת לאחר שהוא בגד בה מספר פעמים. על פי החשד, ניימאר בגד בחברתו לשעבר גם עם המשפיענית הטרנסג'נדרית סופיה ברקלי, שטענה כי "ניימאר קיים יחסי מין עם ספורטאי מפורסם, ואני הצטרפתי לאורגיה".

כעת מתברר כי ניימאר החליט לא לשתוק על הדברים, שלטענת מקורביו "פגעו בשמו הטוב". על פי הדיווחים, הכוכב הברזילאי תבע את ברקלי בגין לשון הרע ודורש פיצויים בסך 18,000 יורו.

לדבריה של ברקלי, אין לה תיעוד של הדברים מאחר שעם כניסתה למסיבה הטלפון שלה נלקח לה על ידי מאבטחים, שלמעשה לקחו לכולם את הטלפונים כדי להימנע מצילומים. היא אף טענה שניימאר עשה הכל כדי שאף אחד לא ידע על קיום המסיבה הזאת וניסה לכפות על הנוכחים לחתום על טופס סודיות, אבל היא סירבה, ולכן מרשה לעצמה לספר.

ברלקי מספרת שהמסיבה התלהטה, ובאיזשהו שלב היא ראתה את ניימאר מקיים יחסי מין עם הגולש הברזילאי פדרו סקובי. "השניים עשו סקס אחד עם השני, היא מספרת, "אז הבחורה שאיתי ואני שמנו את עצמנו באמצע. והתנשקנו. כולנו התנשקנו. לא היו שם גבולות".

ההצהרות האלה עוררו סערה בברזיל. תחנת הרדיו שבה שודרו הדברים הסירה את התוכן מהאתר, ולאחר מכן גם מכל הרשתות החברתיות שבה הפיצה את הקטע. לאחר מכן היא חשפה שהיא סופגת איומים ממעריצים של ניימאר. "אבל אני בסדר", כתבה, "אל תדאגו לי. המצפון שלי נקי. הם אומרים שאני בושה לקהילה. חמודים, אני לא חלק משום קהילה. אני רק דואגת לעצמי. נמאס לי שלא מכבדים אותי".

יש לציין שהגולש פדרו סקובי (שם מפורסם בברזיל ובעולם הגלישה, עם 6 מיליון עוקבים באינסטגרם) הוא אדם נשוי, ויש לו ילדים גם מאשתו הנוכחית וגם מאשתו הקודמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי