קיין גר במלון ארבעה חודשים: "מולר דאג שהחדר שלי קטן מדי"

play
האליפות בסכנה? קיין ומולר | רויטרס
צפו: הארי קיין סובב לחיבורים, באיירן מינכן ניצחה 1:2 בחוץ את וולפסבורג 01:41

מי אמר שכל הכוכבים חייבים לגור באחוזות מפוארות? חלוץ באיירן מינכן שהה במלון עם משפחתו מאז שעבר לגרמניה, ורק עכשיו עשה צ'ק אאוט לטובת בית משלו: "היה להם חלק גדול בכך שהתאקלמתי כל כך טוב"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

כוכבי כדורגל בליגות הבכירות בעולם ידועים בחיי הפאר שלהם שכוללים בתי ענק ומכוניות יוקרה. עם זאת, מסתבר שיש מי שלתקופה מסוימת מוכן גם להסתפק במועט, למשל הארי קיין. החלוץ האנגלי שעבר הקיץ מטוטנהאם לבאיירן מינכן החל נהדר את דרכו בגרמניה עם 21 שערי ליגה ב-15 משחקים, כל זאת כשמחוץ למגרש הוא לא חי בבית משל עצמו.

מאז המעבר באוגוסט קיין חי יחד עם משפחתו בבית מלון, ואמש (שבת) פרסם פוסט עם תמונה לצד עובדי המלון שבו שהה לכבוד פרידה אחרי ארבעה חודשים מהמקום ומעבר לבית משל עצמו: "תודה ענקית לכל צוות המלון שגרם לי להרגיש בבית מאז שעברתי למינכן. היה לכם חלק גדול בכך שהתאקלמתי כל כך טוב". לאחר מכן התלוצץ האנגלי עם חברו לקבוצה תומאס מולר ורשם: "הוא דאג שהחדר שלי נהיה קטן מדי, אז זה הזמן לעשות צ'ק אאוט ולעבור למקום משלי עם המשפחה שלי".

נזכיר שקיין התלבט עד לרגעים האחרונים של חלון ההעברות עם לעזוב את טוטנהאם לטובת ההרפתקה בבוואריה וכי גם ימיו הראשונים במועדון היו סוערים, זאת עקב לידת בנו הרביעי בסוף חודש אוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי