"מה שעשית לה זה דוחה!": ברשת זועמים על בעלה של סימון ביילס

play
סימון ביילס עם בעלה ג'ונתן אוונס | GettyImages, Carmen Mandato
המתעמלת האמריקאית סימון ביילס 01:38

ג'ונתן אוונס - שחקן פוטבול שאפילו לא נבחר בדראפט - התחתן עם אחת הספורטאיות הגדולות אי פעם מוקדם יותר השנה. בריאיון שהעניק השבוע טען שכלל לא ידע מי היא כשהתחילו לצאת, והוסיף חטא על פשע: "במערכת יחסים, גברים הם המציאה". ברשת לא ריחמו עליו - ואיך היא הגיבה?

(גודל טקסט)

סימון ביילס היא אחת הספורטאיות הגדולות בכל הזמנים, לא פחות ולא יותר, ובכל זאת, עבור אנשים מאוד מסוימים, היא קודם כל בת הזוג של ג'ונתן אוונס. אם השם הזה לא מוכר לכם, כנראה שאתם לא לבד: מדובר בשחקן פוטבול, שהחל לצאת עם המתעמלת האגדית בקיץ 2020. השניים התארסו בפברואר 2022 והתחתנו באפריל של 2023.

השבוע עלתה מחדש מערכת היחסים שלהם לכותרות בארצות הברית, בשל ריאיון שהעניק אוונס בפודקאסט "פיבוט". לטענתו, הוא כלל לא ידע מי זו סימון ביילס לפני שפגש אותה. "היא קפצה לי באפליקציה. חשבתי לעצמי, אוקיי, בוא נראה מי זאת. אף פעם לא ממש שמתי לב להתעמלות, אז הייתי סקרן", סיפר. "הדבר הראשון שראיתי הוא שיש לה המון עוקבים באינסטגרם, אז חשבתי, אוקיי, כנראה שהיא טובה".

עם זאת, המשפט של אוונס שהכי הרגיז את מעריציה של ביילס – ולמען האמת גם את הקהל הרחב – הוא זה: "במערכות יחסים, גברים הם תמיד המציאה". כלומר, גם במערכת יחסים בין אחת הספורטאיות הגדולות בכל הזמנים ושחקן פוטבול ממוצע, כזה שאפילו לא נבחר בדראפט ה-NFL, ביילס היא זו שצריכה להגיד תודה.

"הריאיון הזה כל כך מביך, אני לא מאמינה שהיא נותנת לו לדבר עליה ככה", כתבה אחת המגיבות. אחרת הבהירה: "אם כולם מכירים אותך בתור בעלה של סימון ביילס, כנראה שאתה לא ה'מציאה'", ושלישית סיכמה: "הייתי צריכה לגגל את ג'ונתן אוונס, אבל לא הייתי צריכה לגגל את סימון ביילס". גולש נוסף כתב: "כדי שתתנצל בפני האישה הזאת, כי מה שעשית הוא פשוט דוחה".

יש לציין שאת המתעמלת עצמה, השיח הזה לא ממש מטריד. זה הפוסט האחרון שפרסמה באינסטגרם שלה:

והפוסט האחרון בטוויטר

ולמי שעדיין משום מה תוהה מי מפורסם יותר – לסימון ביילס יש 7.1 מיליון עוקבים באינסטגרם; לג'ונתן אוונס 400 אלף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי