אשת הכדורגלן ניסתה להתאבד: "תחושת הריקנות הפנימית צורבת אותי כמו קרח"

play
ג'ואנה סאנז | Joan Cros Garcia - Corbis / Contributor
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.12 07:38

אחרי שהדוגמנית חשפה כי ניסתה לשים קץ לחייה בעקבות השנה הקשה שעברה, כעת היא החליטה לסגור את חשבון האינסטגרם: "הלב שלי כל כך פצוע, אולי אהרוס את עצמי עם טקילה באיזו מסיבה. אל תשפטו אותי"

(גודל טקסט)

אחרי שנאלצה להתמודד עם המוות של אמא שלה מסרטן ועם פרשת האונס של בעלה דני אלבס, ג'ואנה סאנז נמצאת בעיצומו של משבר גדול מאוד. לאחרונה היא שיתפה כי ניסתה להתאבד, וכעת מסתבר שהדוגמנית המצליחה החליטה לסגור את חשבון האינסטגרם הפופולרי שלה.

במהלך השנה הקשה שעברה, סאנז ניצלה את הרשת החברתית על מנת לשדר עוצמה ולהראות שהיא לא נשברת, אולם נראה שמתחת לפני לשטח לא כך היו הדברים. כעת, לאור התגובות שהיא מקבלת עקב הריאיון שהעניקה, החליטה הדוגמנית לקחת קצת זמן לעצמה בתקופת החגים.

ג'ואנה סאנז | מסך, אינסטגרם

היא כתבה בכנות ש"הלב שלי כל כך פצוע שאני אפילו לא יודעת איך לנהל אותו. אני המומה מהזיכרונות של השנה שעברה ותחושת הריקנות הפנימית צורבת אותי כמו קרח. אולי אני אבלה את החג בפיג'מה בבכי או שאהרוס את עצמי עם טקילה באיזו מסיבה. אל תשפטו אותי, אני מסיימת את השנה די שלמה. תהנו מהמשפחות שלכם כי הן לא יישארו כאן לנצח", סיכמה הדוגמנית.

עוד אמרה לאחרונה סאנז כי "נשים הן יותר סנטימנטליות בזוגיות. גברים מחפשים לצאת מהשגרה והם מחפשים ריגושים חדשים. אני צריכה גבר שלא ישקר לי. המקרה הזה (פרשת האונס) גרם לי לאבד אמון במונוגמיה. אל תשקר לי ותצא אידיוט. אני לא יכולה להכיל את זה".

יישארו יחד? אלבס וסאנז | GettyImages, Julian Finney

אלבס נמצא בכלא כבר מינואר וכעת הוא עומד בפני משפט שצפוי להרשיעו. כזכור, בינואר האחרון נעצר בן ה-40 בחשד שביצע אונס בצעירה קטלאנית במועדון בברצלונה בדצמבר האחרון. הוא מיד שוחרר מקבוצת פומאס שהתנערה ממנו. עד כה בכל העדויות שמסר בחקירותיו הכחיש בתוקף את החשדות נגדו וטען לחפותו, אולם הגרסאות שמסר השתנו מעת לעת וההחלטה להעמידו לדין התקבלה לאור עדויות וראיות משפטיות שלפי בית המשפט סיפקו עילה מהותית להאשמתו, כך דווח כאמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי