איך אני נראית? המהפך המטורף של אנטונלה סחף גם את מסי

play
אנטונלה רוקוזו | מסך, אינסטגרם
ליאו מסי מצלם את אשתו אנטונלה רוקדת עם כוס יין במרפסת 00:21

אשתו של אלוף העולם מתאמנת שבע פעמים בשבוע ומציגה גזרה חטובה מאי פעם. התוצאות גרמו גם לבעלה להצטרף. צפו בשינוי המדהים

(גודל טקסט)

2023 הייתה ללא ספק השנה של ליאו מסי. קפטן נבחרת ארגנטינה זכה במונדיאל בדצמבר 2022 והשיג את התואר הנכסף שהיה חסר לו: אלוף העולם. מאז, נראה שמשהו השתנה גם אצל אשתו, אנטונלה רוקוזו, שתמיד נראתה מיליון דולר, אבל בשנה האחרונה נכנסה חזק לאימוני הכושר ומציגה גזרה חטובה מאי פעם. אשת הכדורגלן המפורסמת מתאמנת שבע פעמים בשבוע (!) ולא מוותרת על אימונים גם בסופי שבוע וחגים. 

מאז המעבר לארצות הברית, לאחר שה"פרעוש" חתם באינטר מיאמי, החלה אנטונלה להתאמן אצל ברט קונטרראס, המאמן מספר 1 בעיר, אותו אחד שכל הפצצות של מיאמי מגיעות אליו כדי לחטב את הישבן. לסטודיו שלו במרכז העיר מגיעה אנטו ארבע פעמים בשבוע, מלווה בחברתה אלנה גלרה, שהיא במקרה גם אשתו של סרחיו בוסקטס, שמשחק עם מסי באינטר מיאמי.

לחגיגה הצטרפה לאחרונה גם סופי בלבי, הבסטי של אנטונלה ואשתו של לואיס סווארס שהצטרף גם הוא לאינטר מיאמי. הארגנטינאית מוסיפה גם שיעורי יוגה ופילאטיס מכשירים ודואגת גם לרוץ בין פעם לפעמיים בשבוע, כפי שסיפרה באחד הראיונות עימה בקיץ האחרון. 

אבל מעל הכל, היא כל כך מרוצה מאימוני הכוח ומהשינוי שהיא רואה בגופה מאז שהחלה להתאמן בסטודיו של קונטרראס, עד כדי כך שהיא הצליחה לשכנע את בעלה להגיע איתה פעם בשבוע להתחטב. גם מספר 10 המפורסם בעולם מוצא זמן כשהוא לא על כר הדשא לפמפם את השרירים ולהגדיל את פלס גופו העליון כשהוא מזיע באימונים זוגיים ביחד עם אשתו.

התוצאה: בגיל 36, השניים נראים יותר טוב מתמיד. האם זה קשור לקרבה לויקטוריה ודיוויד בקהאם, הזוג הכי יפה בעולם בעיני רבים? צפו ותחליטו בעצמכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי