בת משפחתו של כוכב העבר מצטלמת בעירום, וחוטפת: "את בובת פלסטיק"

play
בת דודה של איקר קסיאס | מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.1.24 07:14

היא עברה שלל ניתוחים, השתתפה בתוכנית ריאליטי ומעלה תמונות סופר נועזות. בספרד מבקרים, אך בן הדוד איקר קסיאס מקפיד לפרגן

(גודל טקסט)

איקר קסיאס ייזכר לנצח כאחד השוערים הטובים בהיסטוריה, בזכות היכולת הגבוהה שהציג בין הקורות של ריאל מדריד, הזכייה ביורו ובמונדיאל עם נבחרת ספרד ונשיקה לוהטת עם שרה קרבונרו, בשידור חי מול מיליוני צופים, שהפכה אותו למותג. היום, בגיל 42, כדורגלן העבר יכול לפנות את הדרך למישהי אחרת מהמשפחה, בת דודתו הלוהטת שלא יורדת מהכותרות בספרד.

אלבה קסיאס | מסך, אינסטגרם

קוראים לה אלבה קסיאס, כוכבת רשת עם קרוב ל-400 אלף עוקבים באינסטגרם, לוק כובש והופעה בלתי נשכחת בתוכנית הריאליטי "אי הפיתויים". בת ה-29 החלה קשר רומנטי עם רובר, אחד המשתתפים, והיום הם כבר שלושה חודשים מככבים יחד על המסך. במקביל, היא משתפת את מאות אלפי העוקבים שלה בתמונות פרובוקטיביות, לעיתים כמעט בעירום מלא.

קסיאס, משפיענית רשת וכוכבת ריאליטי | מסך, אינסטגרם

בספרד מופנות כלפיה לא מעו ביקורות לאחר שעשתה 'מייקאובר' רציני בשנתיים האחרונות. אלבה עברה מספר ניתוחים פלסטיים הכוללים הזרקת חומצה לשפתיים ושתלי סיליקון בחזה. בין התגובות של אלפי המגיבים שלה יש כאלו שקוראים לה "בובת פלסטיק" ויוצאים נגד השינוי שעשתה, אך הרוב הגדול מפרגן ומחזיק בדעה שכל אחת ואחד יעשו מה שעושה להם טוב.

למקרה שתהיתם, בן הדוד המפורסם שלה מפרגן לה בלייקים על כל פוסט ולפעמים אפילו מגיב, כפי שעשה על הפוסט האחרון שלה: "יפייפיה בת דודה שלי", כתב איקר.  

אלבה קסיאס, בן הדוד איקר מקפיד לפרגן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי