בשעה טובה: לא תאמינו מי החברה החדשה של דור פרץ

play
גל אלביליה | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 2.1.24 16:24

היא בוגרת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים, עובדת בחברה ליזמות ובניה בתחום ההתחדושת העירונית ויש לה אקס מפורסם. הכירו את החדשה של קשר מכבי תל אביב, שהפכה את הזוגיות שלהם לרשמית

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מוליכה את ליגת העל בגאון אחרי סיבוב כמעט מושלם. אחד הברומטרים של הקבוצה, דור פרץ, בוודאי מסתובב עם חיוך בלב לאחר שאת השנה החדשה הוא פתח עם אהבה חדשה. בשנה שעברה הוא ודנה צבאג נפרדו, ובחודשים האחרונים הוא צמוד לגל אלביליה שהפכה את הקשר לרשמי קבל עם ואינסטגרם. 

דור פרץ ובת הזוג החדשה | מסך, אינסטגרם

בת ה-27 שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בתמונה זוגית ראשונה שמככבת בפיד שלה וכתבה: "2024, אמן ותהיה לנו שנה מלאה ברגעי שמחה, ניסים וטוב", שבה הקשר התל אביבי מנשק אותה כשהיא מחזירה לו חיבוק חזק והמדור מתמוגג. חוץ מלהרעיף על השניים מחמאות, יש גם חברים שלא שכחו גם את משחק העונה: "10/1 אני ואת בדייט בבלומפילד תארגני כרטיסים", הגיב לה אחד העוקבים.  

גל אלביליה | מסך, אינסטגרם

גל לא רק מחזיקה בטייטל "אשת כדורגלן" יש לה כמה כאלו שהיא השיגה עוד לפני הזוגיות עם פרץ: בוגרת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, הרצליה, וכיום עובדת בחברה ליזמות ובניה בתחום ההתחדשות העירונית הנקראת 'אופק החזקות'.

ואם תהיתם לעצמכם מדוע קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו עוקבים אחריה ומגיבים לה על תמונות, זה כי היא האקסית של אחיה של השגרירה שלנו בברצלונה, שון סימנוביץ'. במכבי ת"א יש כבר כדורגלן שהתאהב בעורכת דין  (שרן ושלי ייני) וכולנו יודעים איך הסיפור ביניהם התפתח, כך שנאחל לזוג הטרי המון הצלחה ובשעה טובה. 

גל אלביליה | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי