עכשיו זה רשמי: הדוגמנית הלוהטת והכדורגלן המפורסם נתפסו על חם

play
ארבלה צ'י | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 2.1.24 16:24

אחרי שניסו לחמוק מהתקשורת במשך זמן רב, צלמי הפפארצי תיעדו את השניים בשדה התעופה והתמונות לא השאירו מקום לספק. לירון שרון עם הפרטים המלאים על אשת הכדורגלן החדשה שכובשת את אירופה

(גודל טקסט)

מריה גווארדיולה, אנחנו יודעים שממש היית רוצה בן זוג כדורגלן, אבל בינתיים, תצטרכי להסתפק בלפרגן לחברה. כוכבת הריאליטי "אי האהבה", ארבלה צ'י, גרמה לבלם הפורטוגלי של אלופת אירופה להתאהב בה עד מעל הראש, ועכשיו זה ודאי. רובן דיאס בן ה-26 ושמה של הפצצה הבריטית שמבוגרת ממנו בשש שנים נקשר כבר בחודש ספטמבר האחרון וכעת התמונות מוכיחות: הם בזוגיות.

השניים נתפסו בשדה התעופה במנצ'סטר לאחר שחזרו מחופשה משותפת בה בילו את ערב השנה החדשה. הכדורגלן ניסה להסתתר כשלבש קפוצ'ון שחור וכובע על ראשו, אבל צלמי הפפראצי הבריטים היו מספיק חכמים כדי לתפוס את התמונות של זוג האוהבים הצעיר שנראים שמחים ומאושרים אחד בחברת השנייה.

כבר בנובמבר האחרון חשבון האינסטגרם שלו (3.5 מיליון עוקבים) והחשבון שלה (מעל מיליון עוקבים), הציגו תמונות זהות מפריז, מפירנצה ונראה שהם ניסו לשמור על מערכת היחסים ביניהם מתחת לרדאר. בנוסף, היפייפיה בילתה ערב סוער בלונדון עם בתו של גווארדיולה וזוגתו של ארלינג הולאנד, איזבל ג'ונסון – ככה שזה זמן מצוין להגיד ברוך הבא לאשת הכדורגלן החדשה שנחשבת לאחת הדוגמניות הרותחות בממלכה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי