"אני אוהב אותך!": אלישה להמן שוב בזוגיות עם שחקן כדורגל

אחרי הפרידה המתוקשרת, כוכבת קבוצת הנשים של אסטון וילה הכריזה כי היא שבה לזרועותיו של האקס שעוסק באותו ענף. הפעם זה יחזיק מעמד?

(גודל טקסט)

שחקנית הכדורגל המפורסמת והלוהטת ביותר בעולם כיום, אלישה להמן, מתחילה את 2024 עם חדשות מפתיעות. החלוצה של אסטון וילה ונבחרת שוויץ חזרה לאקס שגרם לה לעשות את המעבר מנשים לגברים, קשרה הברזילאי של אסטון וילה, דוגלאס לואיז. כזכור, בדצמבר 2022 השניים אישרו בפוסט משותף שהעלו לאינסטגרם שהם יחד ומאוהבים עד מעל לראש.

זה קרה לאחר שכוכבת קבוצת הנשים של אסטון וילה ניהלה לפניו מערכת יחסים עם חברתה לנבחרת שוויץ, החלוצה לשעבר של צ'לסי וכיום החלוצה המרכזית בקבוצת הנשים של פ.ס.ז', רמונה בקמן. לאחר מכן, השוויצרית והברזילאי היו צמודים חזק במשך שנה, עד שנפרדו בקיץ האחרון לאחר "ויכוחים שיצאו משליטה", כפי שפרסם ב"סאן" הבריטי. אלא שבערב השנה החדשה, הקאמבק נחשף בשעה טובה. 

"2024 שמחה" כתבה הכדורגלנית ושיתפה תמונה שלה עם לואיז שהגיב לה לפוסט: "אני אוהב אותך". גם הכדורגלן העל סטורי שלהם מחובקים ואוהבים ונראה ששמו בצד את כל המחלוקות והוכיחו שהאהבה מנצחת. בינתיים, כאמור, להמן הפכה לשחקנית הכדורגל הכי אהובה בעולם עם 16.3 מיליון עוקבים באינסטגרם שמתמוגגים מכל פוסט שלה, על ומחוץ למגרש. בן הזוג שלה, רק עם מיליון עוקבים, יצטרך לדאוג לפרגן לכוכבת שלו שהקהל שלה הולך וגדל מחודש לחודש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי