המגישה הצטלמה ללא חזייה ושברה את הרשת: "את בטוחה שאת תפוסה?"

play
דילטה לאוטה | NurPhoto / Contributor
מחוץ לקווים, 2.1.24 16:24

לאחר שהפכה לאמא בגיל 32 וחזרה להגיש כדורגל, דילטה לאוטה ממשיכה להציג גזרה הורסת והפעם היא הלכה קצת יותר רחוק מהרגיל כשהצטלמה בפוזה לא אופיינית. העוקבים השתגעו: "קאריוס זכה בזהב"

(גודל טקסט)

דילטה לאוטה תזכור את 2023 כשנה הטובה בחייה, לאחר שהגשימה את אחד החלומות הגדולים שלה והפכה בגיל 32 לאמא. מגישת הטלוויזיה, שכבשה את הכדורגל האיטלקי והעולמי, ילדה באוגוסט האחרון את אריה – בתה הבכורה שלה ושל בן זוג, שוער ניוקאסל לוריס קאריוס. מאז, עושה רושם שהיא נחושה לשמור על תואר "המגישה הסקסית ביותר בעולם הכדורגל". 

התמונה ששברה את הרשת | מסך, אינסטגרם

ואיך אנחנו יודעים? מעבר לעובדה שהיא חזרה מהר מאוד לעמוד על הקווים והציגה גזרה דקיקה ללא כל זכר לעובדה שעבר על גופה הריון, היא מעלה הילוך עם התמונות הפרובוקטיביות שמציפות את חשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים 9 מיליון איש. הפצצה הסיציליאנית שיתפה תמונה מביתה כשהיא יושבת על ספה ושותה קפה לבושה בטי שירט לבנה בלבד, ללא חזייה. 

פוזה לא אופיינית | מסך, אינסטגרם

אם זה לא הספיק, לסטורי שלה היא העלתה תמונה באותו 'אאוטפיט' וזכתה לאלפי תגובות. "אם ככה את נראית כשאת שותה קפה, אני קונה את נספרסו בשבילך", "את בטוחה שאת תפוסה?", "לוריס אמנם ייזכר כגיבור הטרגי של גמר ליגת האלופות המפורסם, אבל הוא זכה בזהב איתך", היו רק חלק מהתגובות על התמונות הלוהטות ששיתפה המגישה היפייפיה ואפשר בהחלט להבין מדוע כולם משתגעים אחרי השילוב של יופי, חוכמה והרבה כוח נשי שיש לדילטה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי