ניפצה את הרשת לחתיכות: התמונה הלוהטת של זוגתו של אקס מכבי ת"א

play
זוהר הרוש | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 11.1 18:46

זוהר הרוש שיתפה תיעוד שלא היה מבייש כוכבת הוליוודית וזכתה לשלל תגובות מחמיאות. בקרוב כולכן תוכלו להתאמן אצלה - ומבט חטף בגזרה החטובה שלה יסביר מצוין למה כדאי לכן להתחיל להתאמן אצלה

(גודל טקסט)

הליגה שלנו מלאה בנשים יפות, חזקות, חכמות וקרייריסטיות, והמדור שלנו פותח את השבוע עם אחת שמשאירה את כולנו פעורי פה בכל פעם שאנחנו נתקלים בחשבון האינסטגרם שלה.

הכרנו אותה כשבן הזוג שלה שיחק בשורות מכבי תל אביב ועד היום היא צמודה אליו חזק. זוהר הרוש, החצי השני של בלם הפועל ירושלים שחר פיבן, נכנסה לחיינו בספטמבר 2022, אז השיק הכדורגלן את העסק שלו, סניף של חנות 'היבואן' במודיעין ומאז הם מטפחים זוגיות יפה.

זוהר הרוש | מסך, אינסטגרם

כשהיא לא מעודדת את בן הזוג שלה ביציע בדיוק כפי שעשתה אתמול (שבת) בתיקו בין הפועל ירושלים לבני סכנין, זוהר שמתגוררת בראשון לציון יחד עם הבלם שלה, עובדת כמעצבת שיער אבל לא לעוד הרבה זמן. אשת הכדורגלן הצעירה סיימה קורס פילאטיס מזרן וכרגע נמצאת בעיצומו של קורס פילאטיס מכשירים, ככה שהדרך שלה לעולם הפילאטיס סלולה. ולמה כדאי לכם להתאמן אצלה? מבט חטוף בגזרה החטובה שלה הוא התשובה הפשוטה לשאלה הזאת.

זוהר הרוש | מסך, אינסטגרם

החצי השני של פיבן מציגה גזרה מושלמת בכל פעם שהיא בוחרת לפנק את העוקבים בתמונה מחדר הכושר. בסוף השבוע האחרון שיתפה זוהר תמונה שלא הייתה מביישת כוכבת הוליוודית וזכתה לשלל תגובות מחמיאות על הגוף הלא הגיוני שלה. "הגיון של נשים שמתאמנות – אימון פלג גוף עליון זה כמו יום מנוחה", כתבה על גבי תמונה שמציגה 100 אחוז שריר וכמעט אפס אחוזי שומן. המדור מאוהב ומחכה לטבעת.

זוהר הרוש | מסך, אינסטגרם
זוהר הרוש, שחר פיבן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי