אלונה מרוצה, גם מחוץ למגרש: הכירו את האישה החדשה בבית משפחת ברקת

היא בוגרת מכללת הבינתחומי בהרצליה ומאורסת לבן של בעלת הבית של הפועל באר שבע. בסוף השבוע האחרון היא אירחה אותה לארוחת שישי ונראה שכולם מבוסטים מהזוג הצעיר שעתיד להתחתן בקרוב

(גודל טקסט)

האישה הכי חזקה בכדורגל הישראלי פתחה את השבוע בחיוך גדול, לאחר הניצחון המוחץ של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל. אחרי חמישה ניצחונות רצופים וחמש רביעיות בשמונה מחזורים, הבעלים אלונה ברקת יכולה להיות שבעת רצון מהכושר של הקבוצה ומכך שהמשיכה להעניק קרדיט למאמן אליניב ברדה גם כשהקבוצה הייתה במשבר.

מאי לייזרוביץ' | מסך, אינסטגרם
מאי לייזרוביץ' | מסך, אינסטגרם

גם מחוץ לכר הדשא, אשת העסקים המצליחה מרוצה, לפחות מאחד השידוכים המוצלחים של אחד מבניה. למקרה שאתם לא מעודכנים, אלונה (54) נשואה לאלי ברקת כבר 32 שנים ולהם שלושה בנים: תומר, גיא ויונתן. משפחת ברקת תרמה ותורמת למאמץ המלחמתי כשאלי ושני בניו הוזעקו לצה"ל ונלחמו עד לרגע זה. המדור הבחין שאת ארוחת השישי בסוף השבוע האחרון, העבירה ברקת אצל בת הזוג של גיא הבן שלה, מאי לייזרוביץ'.

מאי הייתה אחראית על שולחן מפנק וזכתה למחמאות מחמותה לעתיד. בת הזוג של גיא ברקת היא בוגרת מכללת הבינתחומי בהרצליה והספיקה בשנים האחרונות לטייל סביב הגלובוס בשלל יעדים עם בן הזוג שלה. בחודש אוגוסט האחרון הבן של אלונה הפך את זה לרשמי כשהציע לה להיות שלו לעולמים ומאז הם מתכננים את החתונה שלהם.

חוץ מזה, נראה שאמא של בן הזוג שלה מאוד אוהבת אותה ומפרגנת לה על כל פוסט. אוטוטו מאי ברקת, אז נעים להכיר. ואתם יכולים לתאר לעצמכם מה הצבע החזק ביותר אצלם בבית.

מאי לייזרוביץ', גיא ברקת | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אלונה ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי