"היא בדיוק הסגנון שלו": ג'וד בלינגהאם בזוגיות חדשה עם זמרת מפורסמת?

play
ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדריד | רויטרס
צפו בתקציר המטורף של השנה: ריאל מדריד ניצחה 3:5 את אתלטיקו מדריד 05:04

באנגליה מתלהבים, אך מערכת היחסים עדיין נמצאת בחיתולים ומקורבו של כוכב ריאל מדריד הבהיר: "הוא חושב שהיא מהממת והיא מתרגשת לראות לאן זה יכול להתפתח". אז מה בכל זאת עלול להכשיל אותם?

(גודל טקסט)

הוא ככל הנראה השם הכי חם היום באנגליה, בספרד ובעולם הכדורגל בכלל – ומסתבר שגם מחוץ לכר הדשא ג'וד בלינגהאם נמצא חזק בכותרות. בקיץ האחרון נרשם כוכב ריאל מדריד לאפליקציית ההיכרויות של הסלבס, שנקראת "ריה", ונראה שסוף סוף מישהי תפסה את עיניו והיא מפורסמת כמוהו. הקשר בן ה-20 התחיל להתכתב בפרטי עם זמרת האראנבי המהממת, רמארני.

ב"סאן" הבריטי מדווחים שכבר חודשים שהכדורגלן הצעיר מפרגן לזמרת בלייקים ותגובות ברשתות החברתיות ועכשיו מסתבר שיש כבר קשר רומנטי בין השניים, כפי שסיפר מקורב לבלינהגאם. "ג'וד חושב שרמארני מהממת, היא בדיוק הסגנון שלו. חוץ מזה, היא מאד מוחמאת מהעניין שלו בה ומתרגשת לראות לאן זה יכול להתפתח", סיפר אותו מקורב.

"ג'וד הוא אחד משחקני הכדורגל הכי לוהטים על הפלאנטה. הוא גר בספרד והיא באנגליה אבל הוא מחפש קשר ויש לא מעט שחקנים שמתחזקים מערכות יחסים מעבר לים", הוסיף.

הזמרת, שגם היא בדומה לבלינגהאם נולדה באנגליה, סיפרה שההשראה שלה בחיים היא ביונסה, מה שמתכתב מצוין עם הטעם במוזיקה של בלינגהאם, שסיפר שהוא מאזין קבוע לשיריה של הדיווה הענקית. יהפכו לזוג? מבטיחים להמשיך לעדכן ברגע שיהיו התפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי