מכרה את התחתונים שלבשה לדייט עם הכדורגלן הבכיר ב-10,000 דולר

הזייה: פרננדה קמפוס, האקסית של ניימאר, צירפה הוכחה עבור תשלום שקיבלה מעוקב שדרש לקבל את פריט הלבוש מהמפגש עם הכוכב

(גודל טקסט)

שמענו כל כך הרבה סיפורים הזויים על ניימאר שחשבנו שכבר אי אפשר להפתיע אותנו, אך הסיפור הבא הותיר גם אותנו המומים. פרננדה קמפוס, אחת האקסיות של הכדורגלן – שאיתה הוא ככל הנראה בגד באקסית שלו ברונה ביאנקרדי, אחראית לאייטם הביזארי שהתפרסם בברזיל. בת ה-24 מכרה לעוקב נלהב באינסטגרם את התחתונים שלבשה בדייט האחרון עם ניימאר.

נשמע הזוי? לחלוטין, אבל בברזיל מדווחים שזה אכן קרה ולא סתם, הפצצה הלוהטת גם פירסמה את הדברים בחשבון האינסטגרם שלה. פרננדה פירסמה בסטורי שלה סיטואציה יוצאת דופן שחוותה עם עוקב צעיר שזהותו לא נחשפה. אותו עוקב הציע למשפיענית סכום נכבד כדי שתמכור לו את התחתונים שלבשה בדייט האחרון אליו יצאה עם ניימר. מזועזעת מההצעה, מי שבילתה עם ניימאר כמה לילות החליטה לפרסם את תוכן ההודעה שקיבלה והותירה את כולם פעורי פה.

"היי פרננדה, אני אשלם 10,000 דולר עבור כל פריט שלבשת ביום שיצאת עם ניימאר, עדיף את התחתונים שלך. אם את מוכנה לזה, שלחי לי את הפרטים שלך ואני מעביר לך את הכסף עכשיו", כתב העוקב.

ומה היא עשתה? קיבלה את הכסף. פרננדה צירפה גם הוכחת תשלום עבור התחתונים אותם לבשה כשהייתה עם ניימאר – וכמובן לא חשפה את זהותו של העוקב שרכש את הפריט. פרננדה הפכה לבדיחה ברשת וספגה ביקורות כמו "פאתטית" ו"נואשת", בטענה שהיא "מנסה להסב את תשומת ליבו של ניימארר שלא שם עליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי