מכבי חיפה? זו בשורת הענק האמיתית מכיוונו של תומר חמד

אשתו של החלוץ ששב למועדון נעוריו שיתפה את העוקבות שלה באינסטגרם בסוד מרגש במיוחד, שגרם גם למדור להזיל דמעה של אושר

(גודל טקסט)

תומר חמד שוחרר מהפועל באר שבע והוא שב למכבי חיפה אחרי יותר מ-12 שנים וסגר מעגל מרגש. החלוץ בן ה-36 נפרד באינסטגרם מהקבוצה מהדרום ובמקביל בילה עם שונית אשתו באירוע משפחתי במושב יד השמונה, שם שימש כסנדק בברית של תינוק חדש שנולד במשפחת חמד. 

תומר חמד, שונית חמד | מסך, אינסטגרם

הכדורגלן ישב על כסא אליהו ובירך את כל הקרובים, ביניהם גם שונית. אשת הכדורגלן כידוע הפכה למשפיענית רשת מהחזקות שיש בליגה מאז החזרה שלהם לישראל אחרי 12 שנים מעבר לים ושיתפה את העוקבים בתמונה בה בעלה לוחש לה סוד והיא צוחקת. "נחשו מה הצחיק אותי", שאלה שונית וזכתה למאות של תגובות מהעוקבות שקבעו פה אחד: "תומר בירך אותך בהריון חמישי עם בן זכר". בת ה-36 פירסמה את התשובות והוסיפה: "מה, זה היה כזה ברור?"

אז מסתבר שאחרי 4 בנות חמד לא מוותר ועדיין רוצה בן שימשיך את דרכו על המגרש ואנחנו במדור כמובן שבעד. לאחר מכן, שונית שיתפה את הפוסט של בעלה וכתבה: "המלך של חיי אתה שחקן אחד לדור. בעל המידות הטובות בעולם, השמיים לא הגבול עבורך. מתרגשת לפרק הבא בחיינו".

כזכור, חמד עזב את מכבי חיפה ב-2011 לקריירה ארוכה ומוצלחת מעבר לים, לאחר שהספיק לזכות באליפות אחת עם הירוקים. כשחזר לישראל המנהל המקצועי גל אלברמן והמאמן דאז ברק בכר החליטו שלא לצרפו ולכן חתם בסופו של דבר בהפועל באר שבע בה שיחק במשך עונה וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי