העוקבים כמעט קיבלו התקף לב: התמונה המלחיצה של אשת הכדורגלן

היא רגילה להיות בכותרות בשל צילומים נועזים, אך הפעם זוגתו של אקס ברצלונה שיתפה רגע מדאיג במיוחד והודתה לאלוהים: "בריאות זה הכל בחיים"

(גודל טקסט)

אחת הכוכבות הגדולות ביותר בספרד ובכלל באירופה, ג'סיקה גויקוצ'ה, בת הזוג של הבלם מארק ברטרה, בדרך כלל מככבת בכותרות בזכות התמונות הלוהטות שלה. הפעם, התמונה ששיתפה הדוגמניה גרמה לכמעט שני מיליון העוקבים שלה להתקף לב מרוב דאגה. ג'סיקה העלתה תמונה שהיא מאושפזת על מיטה בבית חולים בטיפול נמרץ והסבירה: "היה חשש לחיידק טורף, הרגשתי נורא, חום גבוה, הראש שלי התפוצץ".

התמונה שהלחיצה את העוקבים | מסך, אינסטגרם

זה הסביר מדוע נעלמה מהרשתות החברתיות בשבוע האחרון, כפי ששמו לב מיליוני העוקבים שרגילים לקבל ממנה עידכונים באופן קבוע. הספרדיה הוסיפה: "עכשיו הכל בסדר. תודה רבה לכל הדואגים וכל ההודעות החמות ששלחתם לי. בריאות זה הכל בחיים ואני מודה לאלוהים". את התמונה המלחיצה שיתפה כחלק מאלבום תמונות של מה שעבר עליה בשבוע האחרון, וכתבה שהיא רצתה לחלוק עם העוקבים "עד כמה" הייתה חולה.

בחודש שעבר חגגה הפצצה בעלת מותג בגדי הים את יום הולדתה ה-27 עם הכדורגלן שלה שבירך אותה: "יום הולדת שמח, אף פעם אל תפסיקי להיות כזאת אותנטית ומיוחדת. לחיי עוד הרבה רגעים יחד, אני אוהב אותך".

כזכור, השניים הכירו לפני כשנתיים, רגע אחרי שבלמה של ריאל בטיס התגרש מאשתו ואם ילדיו, העיתונאית מליסה חימנז לה היה נשוי במשך כ-8 וחצי שנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי