אלוף העולם אמור היה להתחתן עם אהובתו – ואז גילה שהיא כבר נשואה

אלכס פריירה, שנכנס לספרי ההיסטוריה ב-UFC, כבר התארס ליוצרת התוכן מרל כריסטין. אלא שאז גילה שהיא נשואה בעצמה, ולא סיפרה לו על כך: "מחקתי אותה מחיי". כריסטין הכחישה: "אני נפרדתי ממנו - ואם תדעו את הסיבות, זה לא ייגמר טוב"

(גודל טקסט)

אלכס פריירה רשם אינספור הצלחות בעולמות ה-UFC, אך בתחום הרומנטי הוא חווה לאחרונה מפלה לא קטנה. הברזילאי בן ה-36 ניהל מערכת יחסים עם יוצרת התוכן מרל כריסטין, והשניים אפילו התארסו לקראת חתונה. אלא שאז, הכל התפוצץ, מסיבה אחת קטנה:

כריסטין כבר היתה נשואה לגבר אחר – ולא סיפרה לו על כך.

כן, קראתם נכון.

"קשה לי לדבר על זה, כי כבר מחקתי את האדם הזה מחיי", אמר פריירה לאחרונה בפודקאסט בו התארח. "אשמח אם גם המעריצים שלי ימחקו אותה מחייהם. האמנתי באדם הזה, הכנסתי אותה לביתי, ביחד עם משפחתי. ובסוף – גיליתי שהיא נשואה".

עוד ב"טראש טוק"

לארסה פיפן העלתה תמונה כל כך פרובוקטיבית, עד שמחקה מהבושה "הבוגד הסדרתי" קייל ווקר נזרק מהבית. זה עומד לעלות לו מיליונים ESPN התנצלה בגלל אוהדת שחשפה חזה בשידור, והפכה אותה לכוכבת המגישה התלוצצה בשידור חי: "יש לי פטמות, תוכל לחלוב אותי?"

כריסטין שחררה הודעת הבהרה מתונה יחסית וטענה: "השמועות לא פוסקות. לפעמים בחיים, מערכות יחסים לא מצליחות ושני הצדדים הולכים לדרכים נפרדות. אני מאחלת לאלכס בהצלחה בקריירה שלו". אלא שבפוסט נוסף שכתבה באינסטגרם, נשמעה עוקצנית הרבה יותר: "חחח… גברים פגועים ממציאים דברים. מן הסתם הייתי נשואה בעבר, גם אלכס, אבל נפרדתי מבעלי לפני מערכת היחסים הזו. אגב, אני זו שנפרדתי מאלכס, ואם הייתי מתחילה לפרט את הסיבות, זה לא היה נגמר טוב".

אלכס פריירה ואשתו
האמת התגלתה. פריירה וארוסתו לשעבר | אתר רשמי, אינסטגרם

פריירה נכנס לספרי ההיסטוריה, כשהפך לראשון בתולדות ה-UFC שמוכתר כאלוף העולם גם במשקל בינוני וגם במשקל קל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי