"פרובוקטיבית מידי": התמונה של אשת הכדורגלן הוסרה על ידי אינסטגרם

קלאודיה רדהדד תיעדה את עצמה בחוף הים, העלתה לרשת ונדהמה שגילתה כי עברה על החוקים: "מה נסגר איתכם - אינסטגרם? זה רק ביקיני", כתבה והגישה ערעור שהתקבל. צפו בתיעוד והכריעו בעצמכם

(גודל טקסט)

אשתו של יקוב קיביור, הבלם הפולני של ארסנל, חשפה בפני עשרות אלפי העוקבים שלה שהיא הוחרמה על ידי אינסטגרם בגלל תמונה חושפנית מידי, לטענתם. בינואר 2023 הצטרף הכדורגלן מספציה האיטלקית לתותחנים ועוד לפני שהתרשמו מיכולותיו, האנגלים כבר התאהבו בבת הזו שלו, קלאודיה רדהדד, רקדנית, כוראוגרפית ומלכת הטוורקינג של גרמניה.

מאז, חשבון האינסטגרם שלה מתפוצץ עם מספר עוקבים שעולה באופן קבוע ונהנה מהסרטונים האדירים שמעלה עם כוראוגרפיות מסובכות, בגדים קטנים ורקדנית אחת ברמה הכי גבוהה שידע ענף הטוורקינג. עם זאת, לצערנו העולם עוד לא מספיק מתקדם, ולאור העובדה שהריקוד הזה מתמקד בהנעת הישבן, לטענת אינסטגרם, הפוסט האחרון ששיתפה "פרובוקטיבי מידי". האבסורד הוא שהפוסט לא כלל שום צעדי ריקוד.

תמונה של קלאודיה עם חוטיני בים כשהיא מרימה ידיים לשמיים תחת הכותרת: "יש שמש, יש אושר", הייתה נראית לממונים באינסטגרם נועזת מידי והם הסירו את הפוסט. אשת הכדורגלן מיד כתבה להם ערעור ושיתפה את כמעט 80 אלף העוקבים שלה: "התמונות מחוץ לים היו כאלה רעות? כל העוקבים שלי אוהבים, אז מה נסגר איתכם – אינסטגרם? זה רק ביקיני!". זמן קצר לאחר מכן, קיבלו את טענותיה והפוסט עלה מחדש. מי שמפרגן לה ראשון הוא בלם ארסנל, המעריץ מספר 1 שלה, שגם נשא אותה לאשתו בחודש יוני האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי