הצטלמה בעירום ו"הבהירה" לאקס הכדורגלן: זה מה שהפסדת

play
קטי פישר | מסך, אינסטגרם
הצעת הנישואים והפציעה שהשביתה אותו: צפו בריאיון עם אקס מכבי תל אביב 22:09

אחרי שהצהירה כי "כל גבר או אישה יתקבלו אצלי במיטה כשאני שותה" וזכתה בתואר "אשת הכדורגלן היפה בגרמניה", קטי פישר העלתה אלבום תמונות שהשאיר מעט מאוד מקום לדמיון: "הוא הפסיד, את אלוהית"

(גודל טקסט)

היא הוכתרה כ"אשת הכדורגלן היפה בגרמניה" ואחרי הפרידה מבן הזוג, היא החליטה להראות לו מה הוא מפסיד, ובעירום. קטי פישר, האקסית של בלמ דורטמונד, מאט הומלס, שיתפה בעבר בראיון שכשהיא שיכורה "כל גבר או אישה יתקבלו אצלי במיטה בברכה". כלומר, זו לא הפתעה שהיא פתוחה לגבי המיניות שלה, אבל התמונה האחרונה שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, השאירה מעט מקום לדמיון.

הגרמניה שיתפה סדרת תמונות בהן היא עירומה לחלוטין ורק מגבת קטנה המכסה את איבריה האינטימיים. אשת הכדורגלן לשעבר התבדחה: "לעזוב את המגבת זו לא אופציה". היא השיגה בדיוק את מה שקיוותה – אלפי העוקבים פירגנו לה, החמיאו שהיא סקסית ולא שכחו את האקס המפורסם: "הומלס לא מבין מה הוא הפסיד, את אלוהית", כתב לה אחד העוקבים. 

בעבר, עוד לפני שהכירה את הבלם, דיגמנה לפלייבוי גרמניה, מה שמסביר את הפתיחות שלה בעניין העירום. קטי והומלס היו נשואים במשך שבע שנים עד שנפרדו ב-2022. היא זכתה להיות לצידו ב-2014, אז נבחרת גרמניה זכתה במונדיאל והיא זכתה בתואר "אשת הכדורגלן היפה בגרמניה". אגב, היום היא עדיין מגיעה למשחקים אבל רק עבור הבן שלהם שמגיע לראות את אבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי