למי קראתם שמן? התשובה המוחצת של ניימאר ל"הייטרים"

play
ניימאר רזה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם
תקציר גמר אליפות אירופה בכדוריד: צרפת – דנמרק 31:33 02:56

יממה לאחר התיעוד שלו לכאורה עם עודף משקל ביום הולדת של רומאריו, הכוכב הברזילאי העלה סרטון שלו בגזרה רזה וסינן: "קפצו לי, הייטרים". וגם: מי האישה שטוענת שיש לה ילדה ממנו?

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה הרשת "געשה" בעקבות תיעוד די מבהיל של ניימאר ממסיבת יום ההולדת ה-58 של רומאריו. הכוכב הברזילאי נראה בתיעוד הזה כשהוא סובל מעודף משקל רציני, כשגם הבגדים השחורים הרחבים שלו לא הצליחו להסתיר את הפרצוף המלא שלו.

לא ברור אם היה מדובר בפייק ניוז, אבל אמש ניימאר סיפק תשובה די מוחצת ל"הייטרים" שלו. הברזילאי העלה סרטון שבו הוא לובש חולצה קצרה ותוך כדי שהוא חושף את בטנו השטוחה הוא סינן: "עודף משקל, נהדר. אבל שמן? אני לא חושב ככה. תקפצו לי, הייטרים. תתמודדו עם זה או שתשתגעו מצידי".

התשובה של ניימאר למבקרים

ניימאר שמן
גם הבגדים השחורים התקשו להסוות את עודף המשקל שלו | צילום מסך, צילום מסך

בנושא אחר, בתקשורת הברזילאית מדווחים על הסתבכות נוספת של ניימאר: אישה בהונגריה טוענת כי יש לה ילדה משותפת עם הכוכב, ודורשת שיעבור בדיקת DNA שתוכיח זאת. האישה דורשת דמי מזונות בסך 370 אלף יורו על 10 השנים בהן דאגה לבדה לבתה.

כזכור, לפני מספר שבועות הברזילאי דיבר על כך שהוא לא מתכוון לחזור לכר הדשא לפני ספטמבר 2024. ניימאר יחמיץ כמובן את הקופה אמריקה אבל בברזיל מקווים שמלך השערים שלהם בכל הזמנים יהיה עדיין בכושר למונדיאל האחרון שלו, שייערך ביבשת שלו בארה"ב, מקסיקו וקנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי